Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Starte som prostituert

Anbefalte innlegg

Noen som veit hvordan man enklest/tryggest mulig kan begynne å selge sex? Har også noen praktiske spørsmål som angår telefon (eget nummer til dette), hotell, outcalls, priser og alderen min (er ung). Kanskje noen her har erfaring selv med salg, evnt. kjøp? Blir uansett glad for svar/tips :)

Anonymous poster hash: fd970...41f

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får nok mer relevante svar om du oppgir alder og kjønn. Også hvis du sier litt om motivasjonen bak denne ideen. Er du enslig og har tenkt å drive dette alene, eller har du en partner som pusher mer eller mindre aktivt på?

Jeg skal ikke heve noen moralsk pekefinger, folk må gjerne selge sex for min del, men det er verd å bemerke at de få jeg har kjent gjennom et langt liv som gjorde det fordi det var lettjente penger havnet på kjøret alle sammen. Noen klarer seg angivelig bedre, men det er ikke noen enkel bransje. Spesielt ikke idag, hvor den er dominert av menneskehandel og brutale østeuropeere og nigerianere som ikke liker konkurrenter på "sitt" marked. Og hvor kundene er kriminaliserte og plukkes opp på steder der det serveres alkohol og i mijøer der man ofte bruker "medikamenter" for å komme på høyden. Noen prostituerte har en fast kundegruppe som de pleier utenfor disse miljøene, men du skal jo først finne disse kundene. Siden det er kriminelt å kjøpe sex, blir det etter "prøve og feile"-metoden. Du kan av naturlige grunner ikke spasere bort til en tilfeldig prostituert og spørre om han/hun har noen snille kunder du kan få overta...

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Noen som veit hvordan man enklest/tryggest mulig kan begynne å selge sex?

Gifte seg.

:)

Lenke til kommentar

Hva med å ikke begynne?

Hvorfor ikke?

Kan du ikke begynne litt med å si hvorfor du ønsker å begynne med dette da? :)

Når det gjelder trygg praktisering er det litt værre med det, du har egen telefon og kanskje du har et hotellrom i en by i noen dager hvor du får besøk, eller kanskje du står og fryser ræva av deg på karl johan, kommer helt an på hvordan du ønsker å operere, noen opererer også hjemmefra, typisk unge og attraktive jenter slipper å reise rundt da dem har godt nok marked hjemmefra, andre må reise for å finne interesse nok til å holde seg busy.

Gammel er du? kjønn? by?....faktorer som spiller inn på hvordan livet som prostituert vil være....

Anonymous poster hash: a995f...7c9

Lenke til kommentar

Du får nok mer relevante svar om du oppgir alder og kjønn. Også hvis du sier litt om motivasjonen bak denne ideen. Er du enslig og har tenkt å drive dette alene, eller har du en partner som pusher mer eller mindre aktivt på?

Jeg skal ikke heve noen moralsk pekefinger, folk må gjerne selge sex for min del, men det er verd å bemerke at de få jeg har kjent gjennom et langt liv som gjorde det fordi det var lettjente penger havnet på kjøret alle sammen. Noen klarer seg angivelig bedre, men det er ikke noen enkel bransje. Spesielt ikke idag, hvor den er dominert av menneskehandel og brutale østeuropeere og nigerianere som ikke liker konkurrenter på "sitt" marked. Og hvor kundene er kriminaliserte og plukkes opp på steder der det serveres alkohol og i mijøer der man ofte bruker "medikamenter" for å komme på høyden. Noen prostituerte har en fast kundegruppe som de pleier utenfor disse miljøene, men du skal jo først finne disse kundene. Siden det er kriminelt å kjøpe sex, blir det etter "prøve og feile"-metoden. Du kan av naturlige grunner ikke spasere bort til en tilfeldig prostituert og spørre om han/hun har noen snille kunder du kan få overta...

Geir :)

Takk skal du ha. Jeg er en singel jente på straks 19, og planen var å gjøre det alene, uten hallik eller noe lignende opplegg. Har ingen gode venner som jeg vet om som selger eller har solgt sex. Min motivasjon er jo pengene, men det er ikke noe jeg virkelig trenger. Når det gjelder tvilsomme miljøer tror jeg ikke det gjelder all prostitusjon? Snakket en gang med Hege Grostad i forbindelse med et foredrag, og har siden fulgt henne på Twitter. Hun går jo ganske langt i uttalelser og hvor mye hun jobber, men hun refererer stadig til jenter som er mer på nivået jeg ønsker. Å være i en slik situasjon som de er noe jeg veldig gjerne kunne tenkt meg :) er det ønsketenkning?

Kan du ikke begynne litt med å si hvorfor du ønsker å begynne med dette da? :)

Når det gjelder trygg praktisering er det litt værre med det, du har egen telefon og kanskje du har et hotellrom i en by i noen dager hvor du får besøk, eller kanskje du står og fryser ræva av deg på karl johan, kommer helt an på hvordan du ønsker å operere, noen opererer også hjemmefra, typisk unge og attraktive jenter slipper å reise rundt da dem har godt nok marked hjemmefra, andre må reise for å finne interesse nok til å holde seg busy.

Gammel er du? kjønn? by?....faktorer som spiller inn på hvordan livet som prostituert vil være....

Anonymous poster hash: a995f...7c9

Jente, 19 straks. Bor i Trondheim hvor markedet er godt så vidt jeg får med meg. Merker ikke hotellet det hvis menn som ikke bor der kommer og går? Eller er jeg paranoid nå? Vil egentlig jobbe enten på hotell eller med outcalls, men er outcalls veldig farlig?

Åja, og så ønsker jeg å begynne for å tjene penger. Vil bruke en del på å reise til Ghana som frivillig for å arbeide med utdanning, en del personlig forbruk og sparing til studietiden. Pengene klarer jeg meg helt fint uten og jeg får da finansiert det med en vanlig jobb/studielån/penger av foreldre til veldigheten. Så dette er noe jeg ønsker fordi det er et bedre alternativ, ikke eneste alternativ.

Edit: Trippelpost slått sammen og en del quoting fjernet. - Tvillingsjel

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

Tja, hadde jeg vært en jente og av DEN grunn var jeg også straight, så hadde jeg kanskje utøvd min makt som det seksuelle overlegne kjønn. Selv valgt kundene og pengene. Ja, kunne holdt på en stund. Sex er awesome. Få betalt for det? Waaaht?! Hadde jentene jeg plukket opp på byn (nei, det er ikke så mange) betalt meg.. wtf jeg hadde vært i eleventh-heaven.

Lenke til kommentar

Tja, hadde jeg vært en jente og av DEN grunn var jeg også straight, så hadde jeg kanskje utøvd min makt som det seksuelle overlegne kjønn. Selv valgt kundene og pengene. Ja, kunne holdt på en stund. Sex er awesome. Få betalt for det? Waaaht?! Hadde jentene jeg plukket opp på byn (nei, det er ikke så mange) betalt meg.. wtf jeg hadde vært i eleventh-heaven.

Keep on dreaming :)

Lenke til kommentar

Du burde virkelig ikke velge gatemarkedet eller gå til kunden. Velg plassen selv, hotellrom er nok smart i starten i forhold til sikkerhet (alltid folk i nærheten)

Det finnes flere plasser hvor du kan avertere tjenestene dine, bruk alltid god tid på nye kunder (over telefon) og vær skeptisk til alle. Det er mange som vil prøve å utnytte prostituerte.

Også veldig viktig å bruke beskyttelse, gå på p-piller eller tilsvarende i tillegg til å ALLTID bruke kondom og sjekk deg jevnlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hahaha, akkurat :)

Du burde virkelig ikke velge gatemarkedet eller gå til kunden. Velg plassen selv, hotellrom er nok smart i starten i forhold til sikkerhet (alltid folk i nærheten)

Det finnes flere plasser hvor du kan avertere tjenestene dine, bruk alltid god tid på nye kunder (over telefon) og vær skeptisk til alle. Det er mange som vil prøve å utnytte prostituerte.

Også veldig viktig å bruke beskyttelse, gå på p-piller eller tilsvarende i tillegg til å ALLTID bruke kondom og sjekk deg jevnlig.

Takk for dagens mest relevante svar. Skal prøve å finne sider som ser mest mulig seriøse ut, tror ikke jeg klarer å lage min egen hjemmeside slik som mange har.

Edit: Dobbeltpost flettet av Tvillingsjel

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

Egen hjemmeside er ikke nødvedig, er som sagt flere "utenlandske" sider hvor du kan legge ut annonser. Der kan du sikkert ta kontakt med andre og få hjelp av de, spesielt i forhold til hvilke kunder man burde unngå.

Jeg ville også hatt noen som viste om hva du skulle som du avtalte å ringe etter møtet som ellers ville komme og sjekke at alt var ok.

Det er ikke et veldig trygt yrke, langt mellom gode kunder.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...