morknudsen Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg sjekker litt rundt om kring etter bra hovedkort og har kommet over følgende: AB-IC7-MAX3 (Abit) Er det noen som har dette kortet eller som har noen erfaring med det? Ta en titt på linken fra overklokking.no under for å se et "kjent" problem som du kanskje bør sjekke om du har dette kortet. Dersom det er andre kort som er bedre så kom gjerne med tips. Prisklasse max. 2500 Og er det neon lys på kortet mon tro? Pris på komplett.no overklokking.no Motherboards.com Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=2530 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Meget bra kort, er veldig godt fornøyd med det Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Sjekk signaturen til Snekker'n. Det kortet må jo bare vere bra. Lenke til kommentar
morknudsen Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Takk for svar folkens! Stoler seff. på dette da Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Det er jo ukens tilbud hos komplett, så der har du flaks nok Lenke til kommentar
morknudsen Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 hehe - det er jo fint En siste ting. Jeg har hatt endel forskjellige hovedkort gjennom årene og har også vært innom et Abit for et par/tre år siden. Dette var tilnærmet umulig å få riktig BIOS til. I tillegg var det et sant helvete da jeg måtte være meget nøye hvor jeg plasserte de ulike PCI kortene da de ikke kunne stå "hvor som helst". Siste issue var at den ikke ville ha XP, pga. for gammel BIOS. Etter mye frem og tilbake med dette ble det kondemnert og jeg har siden den gang alltid hatt ASUS kort. Er det noen ASUS kort som er bedre enn dette kortet, og er det sant at ABit ikke er like stabilt som feks. ASUS? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Så vidt jeg husker var ikke Abit så godt likt før for hk, de var ikke så stabile å gode som de har blitt den dag i dag. Har Abit hk selv, ikke det MAX3 kortet som du tenker på, men BH7 som er en eldre versjon av det nye MAX3. Stabilt som et fjell kan man si! Jeg kan garrantere deg at de problemene ikke kommer på bane med MAX 3 Etter det jeg har sett rundt forbi, er det vel MAX3 som regjerer markedet nå! Edit: Abit har gjort en god jobb med å fått tilbake tilliten min, og mange andres! og hvis Snekker'n har det, så er det bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå