Dufen Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Hei. Jeg får ikke tilgang til facebook hjemme via wifi. Om jeg går over på mobilnett med telefon så fungerer det normalt. ALT annet fungerer altså i nettleserne på datamaskinene og telefonene, bare ikke facebook. Hva i all videste? Lenke til kommentar
War Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 (endret) Er det lumia eller airport E? Må vite telefon og router iallefall. Det samme kan skje med youtube, twitter ol. Det kan være siste oppdatering som gjør det, da må appene oppdateres også. Det kan være power-save i wifisettings og noen ganger har det løst seg med å slå av telefonen og ta ut batteriet 10 sekunder. At det er porter i routeren er mer skjeldent. Endret 6. mai 2014 av War Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2014 Funker ikke = Telenor, standardruter, alle maskiner. Funker = Tele2, Samsung S4, Telenor HTC Sensation Lenke til kommentar
abrj Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Har også problemer med Facebook på dataen, har hatt det siden i gårkveld. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2014 Så en annen lik tråd, ser ut som det er forbigående altså? Lenke til kommentar
Themainthing Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Jeg har også opplevd problemer med faceook over hjemmenettverjet siden i går. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Jeg fikk error på facebook i går kveld på wifi og 3g med onecall / asus-router. Det kan jo være FB denne gangen. Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Sliter med det samme selv, både på hjemmenettverk og på skolenettverk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå