fjarle Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Aldrende Android-versjoner på vei ut av statistikken.Nå tar Android 4.4 innpå Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Min Xperia z1c må forbli på 4.3, for 4.4 gjør at jeg ikke kan bruke mine favorittøretelefoner eller lagre til minnekort i tredjepartsapper. Så jeg er med på å ødelegge statistikken. Lenke til kommentar
Lars R B Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Min Xperia z1c må forbli på 4.3, for 4.4 gjør at jeg ikke kan bruke mine favorittøretelefoner eller lagre til minnekort i tredjepartsapper. Så jeg er med på å ødelegge statistikken. freddjoh. Det er ikke farlig å oppdatere. Sony har kommet med en mindre oppdatering som gjør det mulig å benytte sdkort som lagringsmedie da du tar bilder. Funker på min :-) Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Hva er det som kjører Gingerbread, siden denne er såpass utbredt? Eller Ice Cream, for den del? Lenke til kommentar
netromo Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Hva er det som kjører Gingerbread, siden denne er såpass utbredt? Eller Ice Cream, for den del? Dette gjelder nok i hovedsak gamle telefoner som ikke er blitt oppdatert til nyere android versjon, men det finnes nok også mange som ikke bryr seg med å oppdatere telefonen. Lenke til kommentar
Junk Inbox Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Hadde vi fått oppdatert Galaxy S3 og andre populære modeller fra 2012 hadde KitKat fått et enda større hopp. Det er vel ikke alle som skifter telefon en gang i året. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg