Gå til innhold

Latterlige fjortizer adminer på servere!!


Anbefalte innlegg

Nå blir jeg helt oppgitt.... :( Var på LAN party i helga, og der ble det seff. bare CS. 1.5 og 1.6 (mest 1.5). Problemet rundt på NORSKE servere er at mange av adminene der ute er bare noen sjalue fjortizer med behov for å vise at de har makt. Ble banna fra 3 servere fordi jeg spilte BRA på lørdag. Har nå spilt cs i 3 t hver dag i rundt 4 år så har begynt å fått litt peiling. Den ene gangen så knerta jeg 5 stykker 1. runden med deagelen, 3 av dem var HS. Da begynte whininga! "du er så sinnykt mistenksom" "jeg ha nå tatt opp demo av deg" masse sånn... neste runde tok jeg med 4 stk med deagel. Hadde litt flaks med 2 av dem da jeg tok den ene med HS i det han hoppet ut fra b1 på dust2. Og han andre stod bak dor, men visste han var der fordi jeg så gunnern hans gjennom døra, altså colten hans stakk faktisk igjennom døra. Da begynte admin å klage og syte... at han visste jeg jukset og at jeg kom til å bli banna i SAMC osv... Så banna han meg! NEsten det samme som dette skjedde på 3 forskjellige servere bla. THE DOOR TRONDHEIM serveren og SingSing. Trodde disse folka som drev disse serverene var litt seriøse jeg!!! :evil:

Jeg vet at det finnes mange cheatere der ute, men en person som har fått admin rettigheter burde klare å se forskjell på en toskete cheater og en som har skillez, uansett så kan han jo ikke banne i hytt å pine!! SKAL MAN bli straffet for å ha litt peiling og nå ????!! Jeg er vandt med at folk whiner til meg, menn år folk begynner å banne meg for å spille bra da, blir jeg jævelig irritert. :grumpy: SÅ TIL DERE ADMINERER DER UTE SKJERP DERE! Er nesten sånn at en god admin er en admin uten Rcon pass fortiden. Dette gjelder da ikke all, men mange rundt om på norske servere. Vis det er noen her som kjenner/eller er admin på THE DOOR TRONDHEIM eller SingSing så plz send PM, jeg SKAL vite hvem som banna meg!!! Og høre argumentene deres!

 

 

-Stille kriger

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eller maffia.dk

 

Ja, cs er blitt et spill for fjortisser og det er bare å akseptere. Særlig med nye 1.6, da har de lagt ting enda mere til rette for småunger. Bare å finne seg i det. har lagt opp jeg. ikke mere cs på meg, og jeg var nok ikke mye dårligere enn deg. men det finnes andre ting enn cs

Lenke til kommentar

Det med "gevær går igjennom veggen" tingen er desverre ganske vanlig. Problemet er at de som er spectator ofte ikke ser geværet på skjermen deres. De handlet sikkert i god tro, når de banna deg. Du kunne jo prøve å sende en mail til dem og spørre om de kan unbanne deg. Pleier som regel å funke

Lenke til kommentar

Siden jeg spillte QuakeWorld Team Fortress i sin tid har jeg merket at alle FPS-spill online blir sterkt preget av "Fjortiss"-oppførsel med en gang de blir populære.

 

Det er et problem helt og holdent koblet opp mot at du ikke har noen som helst form for meningsfyllt sosial kontakt med de personene du spiller med. Flere av "fjortissene" har vist seg å være godt voksne mennensker som bare ikke kan å oppføre seg. Og siden du er anonym så blir det bare så alt for lett å gi f.

 

Så nå er det lenge siden jeg spillte noe som helst FPS spill. Og selv som gamer med adsl linje har det blitt mest singleplayer i det siste....

 

Mvh.

S.

 

[Edit: Et lite banneord i teksten ble automatisk byttet ut med et banalt lite ord, så jeg måtte editere litt... :o ]

Lenke til kommentar
Nå blir jeg helt oppgitt.... :( Var på LAN party i helga, og der ble det seff. bare CS. 1.5 og 1.6 (mest 1.5).

Du ghosta vel aldri da håper jeg.

Problemet rundt på NORSKE servere er at mange av adminene der ute er bare noen sjalue fjortizer med behov for å vise at de har makt.

Er selv admin på noen servere og kjenner en del andre serveradmins. Veldig få av de oppfører seg som såkalte fjortisser.

Ble banna fra 3 servere fordi jeg spilte BRA på lørdag.

Du spiller kun bra på lørdag eller hadde du en kompis ved siden av deg som fortalte deg hvor folk var?

Den ene gangen så knerta jeg 5 stykker 1. runden med deagelen, 3 av dem var HS. Da begynte whininga! "du er så sinnykt mistenksom" "jeg ha nå tatt opp demo av deg" masse sånn... neste runde tok jeg med 4 stk med deagel.

Du bør føle deg god, ikke klage. Ta det med et smil og hold kjeft. ;)

Da begynte admin å klage og syte... at han visste jeg jukset og at jeg kom til å bli banna i SAMC osv... Så banna han meg!

Løp til mamma og spør om 100 kroner til ny Half-Life + CD-Key.

NEsten det samme som dette skjedde på 3 forskjellige servere bla. THE DOOR TRONDHEIM serveren og SingSing. Trodde disse folka som drev disse serverene var litt seriøse jeg!!!

Nok en gang, ghosting? Hvis dere som var på LAN spilte på serveren samtidig og hadde samme IP så skal du ikke se bortifra at det er grunnen til at du ble bannet. Ghosting er mer eller mindre det samme som wallhack. Du vet jo hvor folkene sitter noe som ødelegger litt for andre.

(..masse mer jeg ikke orker å kommentere..)

Kom på #FoCo @ QuakeNet så kan vi fortsette diskusjonen der, hvorvidt admins er useriøse eller ikke.

Lenke til kommentar
Nå blir jeg helt oppgitt.... :( Var på LAN party i helga, og der ble det seff. bare CS. 1.5 og 1.6 (mest 1.5).

Du ghosta vel aldri da håper jeg.

Problemet rundt på NORSKE servere er at mange av adminene der ute er bare noen sjalue fjortizer med behov for å vise at de har makt.

Er selv admin på noen servere og kjenner en del andre serveradmins. Veldig få av de oppfører seg som såkalte fjortisser.

Ble banna fra 3 servere fordi jeg spilte BRA på lørdag.

Du spiller kun bra på lørdag eller hadde du en kompis ved siden av deg som fortalte deg hvor folk var?

Den ene gangen så knerta jeg 5 stykker 1. runden med deagelen, 3 av dem var HS. Da begynte whininga! "du er så sinnykt mistenksom" "jeg ha nå tatt opp demo av deg" masse sånn... neste runde tok jeg med 4 stk med deagel.

Du bør føle deg god, ikke klage. Ta det med et smil og hold kjeft. ;)

Da begynte admin å klage og syte... at han visste jeg jukset og at jeg kom til å bli banna i SAMC osv... Så banna han meg!

Løp til mamma og spør om 100 kroner til ny Half-Life + CD-Key.

NEsten det samme som dette skjedde på 3 forskjellige servere bla. THE DOOR TRONDHEIM serveren og SingSing. Trodde disse folka som drev disse serverene var litt seriøse jeg!!!

Nok en gang, ghosting? Hvis dere som var på LAN spilte på serveren samtidig og hadde samme IP så skal du ikke se bortifra at det er grunnen til at du ble bannet. Ghosting er mer eller mindre det samme som wallhack. Du vet jo hvor folkene sitter noe som ødelegger litt for andre.

(..masse mer jeg ikke orker å kommentere..)

Kom på #FoCo @ QuakeNet så kan vi fortsette diskusjonen der, hvorvidt admins er useriøse eller ikke.

 

Ja hvis Admins har oppførsel som din , da kan jeg jo forstå at de banner folk i alle rettninger, antar at du er en admin etter måten du la frem til inlegg på.

 

Og Nei:

Jeg spiller *IKKE* CS.

Lenke til kommentar
Nei, kan du begripe det...

Nei, det kan jeg ikke. Ser ikke helt hva som er så galt med oppførselen min. Jeg gir han et svar på 'spørsmålet' sitt, noe som ikke er så veldig galt, eller? Jeg bare sier ifra at ghosting kan ofte være grunnen til ban. Han nevner jo også at han var på LAN.

 

Jeg ber dere også lese første posten i tråden her skikkelig.

Så er det min tur til å spørre;

 

Hvem er det som er fjortiss?

Lenke til kommentar

Det var ikke GHOSTING! Ghostet aldri på det lanet, iallefall ikke jeg. Jeg ble bannet fordi admin påstod jeg basecampet med awp! noe jeg ikke gjord, jeg løp opp igjen dit for å ha oversikt over bomba, da lå rett ned for CT spawn. Som jeg sa så spurte kameraten min hvorfor jeg ble banna da så admin bare Basecamping.. kameraten min sa at jeg løp opp igjen for å passe bomba.. da sa admin. "han jukset sikkert og". Beklager at jeg virker barnslig i posten min.. men er bare så lei adminer som oppfører seg som GUDER. Jeg har aldri jukset og ghoster aldri, vis du ser meg inne å spille, ser du at jeg er den som alltid prøver å jeve ut lagene og få til 2 mest mulig like lag. Det som er gøy da :) Men poenget her er at jeg ikke kan spille mitt opptimale på servere i frykt av å bli bannet! Som alle vet er det whining på alle servere vis det er en som har 2/3 kills vs death. Jeg er vandt med at folk whiner til meg, men når adminer begynner å blande seg inn å kicke/banen folk totalt uten grunn fordi de tror en jukser eller har gjort ulovlige ting som basecamp er teit. Er uansett helt galt å banne en for basecamp synes jeg.

Men juksing har jeg ingen medlidenhet for, de burde permbannet med en gang! Men dere må inrømme at en person ikke bør bli bannet i samc fordi han basecampet! Stakkars alle n00bs som blir bannet fordi de ikke skjønner hva basecamp å slik er!

 

Og til alle dere som hakker ned på n00bs og kaller dem ting, husk på at der har vørt n00bs og da, ingen starter med en ting og er verdensmester med en gang! Cs miljøet er blitt totalt ødelagt pga cheatere og whinere og ikke minst "VerdensMestere". Cheatere burde dra til helvete, men blir ikke noe bedre at folk whiner, fordi kanskje 90% av dem du whiner på er ikke cheatere!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...