Karwan. Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Jeg har ikke Emalje på fortennene mine er det liksom noen måter å få de bleket? Liksom tennene mine ser helt forjævlige ut for å si det mildt liksom... ( tror mye beror på snusen og cola hehe) men uansett så ja er det liksom noen måter at jeg kan få hvitere tenner på? uten at det skal koste 3 og en halv milion liksom.. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Tenner er dyrt, men du får blekebrikker ol kjøpt flere steder. Hvorvidt dette er noe bra for tenna dine skal jeg ikke uttale meg om. Men sånn på generelt grunnlag vil jeg nok anbefale bedre tannhygene. Uansett om du snuser, røyker eller drikka Cola er dårlige tenner stort sett ett resultat av dårlig tannhygene. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Tennene er så slitt og du vil bleke dem med steke stoffer? Løsningen her er å gå til tannlege og få kunstig emalje på tennene. Gjort det selg jeg, fungerer fjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå