ultimate93 Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Hei natt til 1 mai kjørte jeg på folk var en kar som spydde og lokta sitter som faen enda. hva bør jeg gjøre for og få det bort har prøvd med steamrenser. men lukta er der enda funker det med eddik trenger hjelp!!! Lenke til kommentar
trra Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Her må alle kluter til.....Kjøp interiørrens og følg bruksanvisning. Bruk gjerne eddik også, prøvd selv med greit resultat, fjerning av fiskelukt i egen bil. Gjenta flere ganger til lukten er vekk. Eventuelt få et bilpleie firma til å gjøre jobben, de har vanligvis tilgang til bedre utstyr, damprens, støvsugere som kan suge vann. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Håper han du kjørte betalte deg godt! Lenke til kommentar
samaron Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 (endret) Hadde det vært meg, så hadde jeg kjørt bilen til en profesjonell bilrens og sendt regningen til han som spydde. Som nevnt over så bør du kjøpe en litt heftig interiørrens, og bruke den som anvist. Ellers kan du jo påkoste bilen ozonbehandling. Da blir bilen gasset som skal drepe ned lukt og mikroorganismer. Behandlingen kan være røff mot gummideler, men i utgangspunktet ufarlig. Endret 6. mai 2014 av samaron Lenke til kommentar
ultimate93 Skrevet 6. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2014 da blir det å få bilen på rens imorgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå