Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Jeg har en ny (pent brukt noen uker) mørk grå iPad mini med retina, 16GB WiFi som jeg vurderer å selge, da jeg trenger en med GPS (og derfor må ha cellular-modellen). Den koster 3290 på apple.no nå. Hva er passende / realistisk pris å legge denne ut på finn.no for? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 (endret) Jeg ville vel prøvd på 2500,- cdon selger dem for snaut 2800, ser jeg. Det er også det de billigste ligger på på finn . Endret 6. mai 2014 av teitur Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Ser de andre på finn.no koster 2.500 og oppover. Kanskje vente med å legge den ut til cdon har avsluttet salget... Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Skader vel ikke å legge den ut nå heller, skal ikke se bort i fra at den blir solgt uansett ... Virker ikke som alle som handler på finn.no er så flinke til og sjekke priser hos forskjellige nettbutikker, syntes jeg i blant ser ting som blir solgt for omtrent mere enn ny pris der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå