Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kaffe møte i Bergen hvor?

Anbefalte innlegg

Hei og god kveld, så noen som har en god ide til hvor eg kan ta med ei jente ut på kaffe i Bergen, bor bare nett utenfor byn men er så og si aldrig der, men no har det jo dukket opp ei søt jente som bor mitt i byn og eg håper og få henne med meg ut.

Så da trenger eg litt hjelp, så om det er noen som vett om et bra sted eller 2 så kom med det, og hvorfor eg brude ta henne med der hadde vært fint og.

Anonymous poster hash: 10ba1...faf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke bare stikke ned på Egon nede ved bryggen? Keep it simple man, ta henne for guds skyld ikke med på noen kompliserte greier på første date.... Det er overkill!

Ts her.

Var ikke meningen kompliserte greier heller var bare ute etter et koselig sted hvor vi kan sitte og prate litt.

For eg går aldrig rundt i byn så vett ikke om noen steder. så da tenkte eg at eg skulle ta og spøre litt rundt etter noen ideer og forslag.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare stikke ned på Egon nede ved bryggen? Keep it simple man, ta henne for guds skyld ikke med på noen kompliserte greier på første date.... Det er overkill!

Ts her.

Var ikke meningen kompliserte greier heller var bare ute etter et koselig sted hvor vi kan sitte og prate litt.

For eg går aldrig rundt i byn så vett ikke om noen steder. så da tenkte eg at eg skulle ta og spøre litt rundt etter noen ideer og forslag.

Da foreslår jeg Egon, og en øl på Lille Zachen etterpå... :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ts her.

Ikke gå på et standard kjede-sted som Egon er mitt tips. Det er allerede flere bra forslag i tråden her, f.eks Bar Barista eller Henrik's. Jeg har også dratt med jenter på kaffe på Elefanten noen ganger, og det er et avslappende og uformelt miljø der.

Dersom dere skal møtes relativt tidlig på dagen og det er fint(og ikke altfor kaldt) vær, kan det være en god idè å ta kaffe'en i hånden å gå utover mot Nordnes.

Lenke til kommentar

Hei og god kveld, så noen som har en god ide til hvor eg kan ta med ei jente ut på kaffe i Bergen, bor bare nett utenfor byn men er så og si aldrig der, men no har det jo dukket opp ei søt jente som bor mitt i byn og eg håper og få henne med meg ut.

Så da trenger eg litt hjelp, så om det er noen som vett om et bra sted eller 2 så kom med det, og hvorfor eg brude ta henne med der hadde vært fint og.

Jeg vil foreslå Egon på bryggen. :) Tror de har kaffe på Egon. Ellers kan jeg foreslå Lido.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...