Omnithunder Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 (endret) Det er analoge utganger på det rimeligste hovedkortet. I tillegg får du digital lyd via HDMI dersom du kobler maskinen til en TV eller forsterker med HDM. Edit: Sagt litt tydeligere, du trenger ikke digital lydutgang for å koble til vanlige PC-høyttalere eller overføre stereo til en forsterker. Endret 5. mai 2014 av Omnithunder Lenke til kommentar
innimellom Skrevet 5. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2014 Ok, da blir vel dette siste oppsett? Det beste for prisen, yes? Da har jeg bare et siste spm., er dette oppsettet like støysvakt? Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Oppsettet er fint, og det er like støysvakt. Du kan spare ytterligere ved å velge 280X, men hvis du synes prisen er grei så gå for 290. Husk OS, hvis du ikke har fra før. Lenke til kommentar
innimellom Skrevet 5. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2014 OS har jeg, vet du Da må jeg bare takke nok en gang - du har vært til stor hjelp! Dukker det opp noen spm. underveis så sender jeg deg evt. bare en PM her Lenke til kommentar
innimellom Skrevet 6. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2014 Konkluderende build: /thread Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 (endret) Hvorfor to identiske tråder?????! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1580485&do=findComment&comment=21622018 Endret 6. mai 2014 av kalleklovn12 Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Hvorfor to identiske tråder?????! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1580485&do=findComment&comment=21622018 Fordi TS så at han kunne bruke litt mer penger på oppsettet. 10K vs 14-15K. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Fordi TS så at han kunne bruke litt mer penger på oppsettet. 10K vs 14-15K. Det kan man vel bare skrive i første post som endring. Ville egentlig bare peke på det. Lenke til kommentar
innimellom Skrevet 6. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2014 Beklager det at jeg opprettet to tråder - var ikke helt sikker på hvordan jeg skulle gjøre det. Som sagt, har fått hjelpen jeg trenger og det er bare å lukke/slette begge trådene. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Beklager det at jeg opprettet to tråder - var ikke helt sikker på hvordan jeg skulle gjøre det. Som sagt, har fått hjelpen jeg trenger og det er bare å lukke/slette begge trådene. Husk ekstra SATA-kabel, hvis du ikke har en ekstra fra før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå