evilchriss Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Hei, jeg lurte på om det er mulighet for at noen kan lese gjennom den og eventuelt komme med tilbakemeldinger. Jeg må oversette den til nynorsk. Lurte derfor på om noen har nyno så jeg kan oversette teksten?. Jeg skal gå over med ordbok etterpå. det violle bare spart meg for en god del tid. Takk. Jo Nesbø Snømannen.rtf Lenke til kommentar
Nordlanshjelp98 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Hvis dette er en oppgave, bør du jo absolutt ha lest boken selv!! Men jeg har lest boke op fikk 6 på en muntlig framføring! Lenke til kommentar
Nordlanshjelp98 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Skjønte nå at du mente dokumentet! trodde du mente at vi skulle lese boken! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Eg vil først og fremst sei at du lærer lite, eller ingenting, ved å nytte nyno for å gjere arbeidet ditt. Det er du som skal lære noko, og det fins ikkje nokre "snarvegar" for kunnskap. Det er generelt ein dårleg idé å skrive tekst først på bokmål, og deretter oversette teksten. Det tar unødvendig lang tid, sidan du i bunn og grunn må gjere arbeidet to gonger. Generelt sett kan teksten din bli mykje betre. Språket og strukturen i teksten er litt rotete. Du har for eksempel gløymt stor bokstav ved enkelte navn. Ja, til og med i ditt eige namn i overskrifta. Innleiinga er god, men du byrjar å lage nye avsnitt etter "den dagen den første snøen kommer". Kvifor? Det virker rotete. Bruk avsnitt for å gå vidare i teksten. Slik det er nå, så byrjar ein å lese om miljøskildringane i boka når ein forventer at det er om handlinga i boka. Du skildrar eigentleg kun kontormiljøet. Er dette relevant for boka? Kva med miljøet ellers? Kva årstid er det? Kva slags fellestrekk er det i morda som foregår? Kvifor heiter boka eigentleg snømannen? Forsøk å les litt mellom linjene. Forsøk også å bruke eksempel i frå boka for å underbyggje argumenta dine. Jobb meir med strukturen og språket, og kutt vekk unødvendig informasjon. Forsøk å gjere teksten din meir konkret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå