Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC er rosa på startup-skjerm, vil ikke starte uten lader i og noen ganger ikke i det hele tatt.

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier er PCen min ganske på tryne..

For noen måneders tid siden begynte PCen min å få masse striper over hele skjermen som flyttet seg over alt og det virka som det ble verre jo hardere skjermkortet ble presset. For å prøve å bli kvitt dette oppdaterte jeg først driverne, som ikke hjalp, og reinstallerte windows, som hjalp.. En stund ihvertfall.. Det som skjer nå er at start-upen er helt rosa og ikke vil starte opp uten lader, og noen ganger vil den ikke starte i det hele tatt. Hvis den ikek vil starte i det hele tatt må jeg starte den i safe-mode og ta system restore til et tidligere punkt før den vil starte igjen. Noe jeg ikke skjønner siden har sjekka hver gang, og det er ingen endringer på systemet før restore, det bare fungerer av en eller annen grunn.. De gangene jeg får den til å starte er den helt normal etter startup, men hvis jeg ikke har i laderen kommer den til en helt normal "Welcome"-skjerm til Windows 7 i noen sekunder før den går i en rosa bluescreen.

PCen er en HP Pavilion dv6 3015-so med Windows 7 64-bit

Jeg har prøvd å oppdatere BIOS, uten at det hjalp.

Har noen forslag til hva som kan hjelpe?

Bilder av start-up:

post-148944-0-06349600-1399307166_thumb.jpg

post-148944-0-69826600-1399307167_thumb.jpg

post-148944-0-16790000-1399307169_thumb.jpg

Bluscreenen jeg får hvis jeg ikke har i laderen

post-148944-0-53679900-1399307170_thumb.jpg

Safe-mode

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...