pmba Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Gledelig gjensyn med SNES-klassiker.Spillklassikeren «The Lost Vikings» blir gratis Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Hadde dette på Amiga, men jeg ble aldri fenget av dette spillet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Elskar dette spelet. Ein av mine favorittar gjennom tidene. Veldig artig at dei held liv i gamle spel ved å gje dei ut på denne måten. The Lost Vikings 2 finnes for øvrig og, men sikkert ikkje gratis på dette stadiet. 2 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Hadde ikke lydkort på PC-en jeg spilte dette på i gamle dager. Ser nå at det kanskje var like greit. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Herlig. Lost Vikings var en skikkelig utfordring. Jeg har til dags dato ikke rundet dette spillet. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Elskar dette spelet. Ein av mine favorittar gjennom tidene. Veldig artig at dei held liv i gamle spel ved å gje dei ut på denne måten. The Lost Vikings 2 finnes for øvrig og, men sikkert ikkje gratis på dette stadiet. Vi får håpe dette er en måte å teste markedet på, så de ser om vi vil ha Lost Vikings 3. Det vil vi selvsagt. In other news er slutten på artikkelen mildt sagt misvisende. Activion-Blizzard kommer riktignok med et nytt storspill i høst, men det laget av Bungie og gis ut av Activision. Det har ingenting med Blizzard å gjøre. (spillet er Destiny, om noen lurte.) 1 Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Nevner ikke engang at Rock n' Roll Racing og Blackthorne er tilgjengelig på samme måte? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Rock'n Roll Racing har overraskende mange lydspor fra kjente rockeband. Det må ha vært noen dyre lisenser. Blackthorne er bare sinnsykt vanskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg