Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Det å ikke svare på snapchat

Anbefalte innlegg

jeg vet hvor cheesy det høres ut og jeg vet jeg overanalyserer samt jeg i utgangspunktet er litt avholds fra sosiale medier til jenter osv, men har så inderlig ikke lyst til å miste hu her...sååå noe må da dette bety:

Vært på 2 dates de siste 3 ukene, begge gangene har fra mitt synspunkt vært fantastiske (og fra hennes slik hun uttrykte og hu viste jo at hu var komfortabel o.l.), resten av chattinga har foregått på snap, men vi invaderer ikke hverandre, så jeg synes det var en veldig fin balanse så vi fortsatt holdt kontakten, men at vi sparte de viktige temaene til IRL møter (dere skjønner).

Såå, plutselig var hun ikke så blid da vi snakket, også svarte hun ikke på en melding som var ganske naturlig å svare på. Sendte også en melding flere timer senere som hun heller ikke svarte på.

Seriøst jeg må bare høre at jeg overanalyserer her

-Og et tilleggsspørsmål: Jeg har tatt initiativet begge gangene - burde jeg vente på at hun foreslår noe til 3. møte? Eller er det bare noe unødvendig kjerringråd om at man liksom kaster ball til hverandre? Dette mener forsovet jeg, men om noen jenter bare liker å bli spurt av div. årsaker?

Skal nevnes at hun ikke var vondt å be de forrige gangene, jeg er 18, hun er 16

Anonymous poster hash: c32dc...31d
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun er 16 år, ergo et barn. Det er du som styrer showet her, så nå må du komme deg opp å ta kontroll. Eller for å si det på en annen måte, det er du som styrer skuta her, så nå må du se til å få kommet deg opp og ta tak i roret.

Jeg husker jenter på den alderen var så søte og små. Det var som å være med et lite barn å ha de på besøk hvis du var litt eldre. De gjorde hva som helst og var veldig usikre og fniste mye og sa egentlig veldig lite annet enn å være enig i alt du sier.

Lenke til kommentar

Noen updates her:

1. Falsk alarm (jeg er paranoid eller no)

Hun er 16 år, ergo et barn. Det er du som styrer showet her, så nå må du komme deg opp å ta kontroll. Eller for å si det på en annen måte, det er du som styrer skuta her, så nå må du se til å få kommet deg opp og ta tak i roret.

Jeg husker jenter på den alderen var så søte og små. Det var som å være med et lite barn å ha de på besøk hvis du var litt eldre. De gjorde hva som helst og var veldig usikre og fniste mye og sa egentlig veldig lite annet enn å være enig i alt du sier.

2. Jeg skjønner hva du mener og kjenner typen, men hu her er som sagt relativt moden for alderen så har faktisk en del uenigheter :p Men skal styre skuta jeg, skipp og hoi!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen updates her:

1. Falsk alarm (jeg er paranoid eller no)

2. Jeg skjønner hva du mener og kjenner typen, men hu her er som sagt relativt moden for alderen så har faktisk en del uenigheter :p Men skal styre skuta jeg, skipp og hoi!

"hu her er som sagt relativt moden for alderen "

hun liker bila di, men du får ha seksuell omgang med henne nå som hun er i sin prime og så dumper hun deg om noen år når hun får annet fokus i livet :) its all good

Anonymous poster hash: 6baa7...b7d

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...