Copernicus Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Som nevnt ovenfor er kostholdet noe av det viktigste i forhold til hvordan huden tar seg ut. Anbefaler på det sterkeste at du starter å spise frukt & grønt og drikker mye vann. Trening (eventuelt badstue og dampstue) skal også gi gode resultater mot kviser, ettersom du svetter ut avfallsstoffer. Lenke til kommentar
mund Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 basiron på apoteket er eit supert middel. Lenke til kommentar
Pussydriver Skrevet 4. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2014 Basiron er noe dritt! Har brukt den! Fy fae*...brant jo huden i ansiktet. Sved og var helt rød. Samme skjedde med søsteren min! Anbefales ikke. Men det er jo opptil deg... har akkurat kjøp det, dama i kassa sa at de var veldig viktig å bruke solkrem når det var sol. man ble mye lettere brent. Var det sol når dere brukte den? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 For å si det slik, bortkastet penger? Har selv prøvd mye opp gjennom årene og ingenting medisiner funket. Sol og saltvann gjør. Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Basiron er noe dritt! Har brukt den! Fy fae*...brant jo huden i ansiktet. Sved og var helt rød. Samme skjedde med søsteren min! Anbefales ikke. Men det er jo opptil deg... har akkurat kjøp det, dama i kassa sa at de var veldig viktig å bruke solkrem når det var sol. man ble mye lettere brent. Var det sol når dere brukte den? Nei. Det var vinterstid om jeg ikke tar feil. Jeg brukte krem med solbeskyttelse også. Reagerte alikevel. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Funker ikke på alle typer hud, hormonelle kviser, blant annet de som er grunnet stress forsvinner ikke med basiron/epiduo.... Lenke til kommentar
Pussydriver Skrevet 6. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2014 Basiron er noe dritt! Har brukt den! Fy fae*...brant jo huden i ansiktet. Sved og var helt rød. Samme skjedde med søsteren min! Anbefales ikke. Men det er jo opptil deg... har akkurat kjøp det, dama i kassa sa at de var veldig viktig å bruke solkrem når det var sol. man ble mye lettere brent. Var det sol når dere brukte den? Nei. Det var vinterstid om jeg ikke tar feil. Jeg brukte krem med solbeskyttelse også. Reagerte alikevel. har brukt det i tre dager, kun 1 gang om dagen, ikke så mye heller. funker fett, merker mye forskjell. synn det ikke virket på deg Lenke til kommentar
Larsen18 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Brukte Basiron selv i sikkert 3 år... Mye bortkasta penger, men funka delvis for å holde kvisene i sjakk. Blei dævvtør til tider, men ellers gikk det greit. Funker det ikke etter et par uker er det bare å slutte, da funker det ikke. Dra til legen å få noe på resept! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå