AnonymDiskusjon Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Jeg datet sist i mars, men nå har jeg tatt en god pause. Jeg føler at jeg har hatt mer enn nok med meg selv, barn og jobb.. Jeg har truffet flere feile typer før, og dermed så føler jeg for å ikke haste og stresse etter kjærligheten. Det gjør meg dårlig. Og jeg føler meg bra og har det bra når jeg konsenterer meg om hverdagen uten dating Noen som har vært der jeg er nå? Anonymous poster hash: 17a1d...c5f Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Nope. Men jeg har vært der hvor det føles bedre å pause datingen med enkelte. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Det gjør nok godt, Heartlife. 6 Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Man må ikke date. Hvis man ikke har et behov for sex som ikke blir tilfredsstilt. Hvis du er ute etter en partner/kjæreste/mann, så er det ikke vits i å stresse med det. Antageligvis vil du støte på han innen ikke alt for lang tid. Like mennesker tiltrekker seg like mennesker. Er absolutt ikke uten grunn at mange ender opp med tilsynelatende like partnere med like interesser og lik bakgrunn, gjerne vært gjennom mye likt osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå