Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor gjør dere dette mot jenter?

Anbefalte innlegg

Ja, men herregud da, jeg har skrevet at jeg hittil er den som har vært mest frempå! Det er grenser for hvor lenge jeg gidder å holde på når jeg har gitt mest, og akkurat det samme, gjelder for gutter også!

Så jeg har ikke vært passiv på noen som helst måte!

Anonymous poster hash: c9148...799

Hvis du gir så fryktelig mye av deg selv, og han viser liten eller ingen interesse tilbake, kan det godt hende han ikke er keen.

Men den letteste måten å finne ut av dette, på en meget sosialt smart måte, er å si du tenkte å gå en tur en dag eller "whatever". Si det ville være hyggelig om han ble med.

Blir han med, er han keen. Kan han ikke, men foreslår en annen dag, er han keen.

Avviser han eller bare ikke kan, uten å foreslå noe, er han ikke spesielt keen, men du får be han si i fra en dag det passer for han. Med det tar du ikke konktakt, da ballen helt klart ligger hos han. Tar han ikke kontakt på en uke eller to, kan du godt sende en melding og høre hvordan det går, og prøve på ny. Blir han ikke med da heller, ber du han si i fra igjen om neste gang det passer for han. Og, med det, tar du aldri kontakt igjen før han eventuelt skulle komme krypende tilbake.

Det var fasiten på din problemstilling.

Gidder ikke lage en ny tråd, så spør bare her istedet, håperdet går greit.

Er det legit å bruke denne metoden på en man ikke holder på med, eller har noe kontakt med? Møtte en fyr i sommer på ferie, vi hadde sex et par-tre ganger, men det var ikke noe mer enn det. Kunne gjerne tenkt meg å bli bedre kjent med han nå, men føler fallhøyden er så stor siden vi har hatt sex tidligere osv.. Har han på snap og face, så sånn sett har vi hatt litt kontakt og vi er på hils om vi ser hverandre irl. Har spurt en gang om han ville møtes, men da var jeg med noen venner og han alene, men han kunne ikke være med den gangen. Såå, vil jo ikke bli oppfattet som masete eller needy. Blir jeg det om jeg spør en gang til? Litt vanskelig å forklare hele situasjonen uten at storyen kan gjenkjennes da...

Anonymous poster hash: 572c9...cf8

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

To anonyme spør om nesten det samme, hvor gøy hadde det ikke vært om det var nettopp dere to :love:

Tilbake til virkeligheten. Anonym i røduka. Beklager navnet! Hadde han dratt eller kommet med unnskyldinger, ville det blitt for lett å luke han ut. Gutter idag er relativt utspekulerte, men de fleste bommer på kroppspråk. Dette gjelder selvsagt også jenter, men det er en annen diskusjon.

Om gutten/mannen på noen som helst måte endrer kroppspråk, vil dette klart ha med noe som nettopp ble sagt eller gjort. Vi menn reagerer som regel utrolig raskt, uten kanskje å vite hva vi skal gjøre. Det er her forskjellen på gutter og menn er.

Min tidligere kjæreste var rå på å teste meg ubevisst, og hun leste meg da som en åpen bok. Etter det var slutt, ble vi gode venner og vi fortalte hverandre ting som vi ikke ville/turte å fortelle i forholdet. Dette skapte utrolig mye latter og ikke minst klarhet. Jeg, som alle andre gutter hun hadde møtt hadde alt dette med åpent kroppspråk, endring av tonefall/ansiktsuttrykk når det kom til enten løgn eller nei-til-sex. Alt varierer fra person til person, men det lærer en å kjenne ubevisst over en kort stund.

Etter dette er jeg mye tryggere på meg selv, mer klar over hva jeg "sender" ut og ikke minst tryggere på partneren(e).

Anonym #2 "..vi hadde sex et par-tre ganger, men det var ikke noe mer enn det.."

Her ønsker jeg å vite om grunnen til "bruddet". Da dette legger grunnlaget for hvordan du evt bør gå videre. Var det rett og slett fantastisk sex med en OK gutt eller OK sex med en fantastisk gutt? Om han var fantastisk begge veier, ser jeg ingen grunn for at du "lot" han gå.

Kort dom, GO FOR IT! Du har ingenting å tape med mindre du er hemmelig forelsket i han.

Ønsker dere begge to lykke til, vi er alle vakre i noens øyne :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja, men herregud da, jeg har skrevet at jeg hittil er den som har vært mest frempå! Det er grenser for hvor lenge jeg gidder å holde på når jeg har gitt mest, og akkurat det samme, gjelder for gutter også!

Så jeg har ikke vært passiv på noen som helst måte!

Hvis du gir så fryktelig mye av deg selv, og han viser liten eller ingen interesse tilbake, kan det godt hende han ikke er keen.

Men den letteste måten å finne ut av dette, på en meget sosialt smart måte, er å si du tenkte å gå en tur en dag eller "whatever". Si det ville være hyggelig om han ble med.

Blir han med, er han keen. Kan han ikke, men foreslår en annen dag, er han keen.

Avviser han eller bare ikke kan, uten å foreslå noe, er han ikke spesielt keen, men du får be han si i fra en dag det passer for han. Med det tar du ikke konktakt, da ballen helt klart ligger hos han. Tar han ikke kontakt på en uke eller to, kan du godt sende en melding og høre hvordan det går, og prøve på ny. Blir han ikke med da heller, ber du han si i fra igjen om neste gang det passer for han. Og, med det, tar du aldri kontakt igjen før han eventuelt skulle komme krypende tilbake.

Det var fasiten på din problemstilling.

Gidder ikke lage en ny tråd, så spør bare her istedet, håperdet går greit.

Er det legit å bruke denne metoden på en man ikke holder på med, eller har noe kontakt med? Møtte en fyr i sommer på ferie, vi hadde sex et par-tre ganger, men det var ikke noe mer enn det. Kunne gjerne tenkt meg å bli bedre kjent med han nå, men føler fallhøyden er så stor siden vi har hatt sex tidligere osv.. Har han på snap og face, så sånn sett har vi hatt litt kontakt og vi er på hils om vi ser hverandre irl. Har spurt en gang om han ville møtes, men da var jeg med noen venner og han alene, men han kunne ikke være med den gangen. Såå, vil jo ikke bli oppfattet som masete eller needy. Blir jeg det om jeg spør en gang til? Litt vanskelig å forklare hele situasjonen uten at storyen kan gjenkjennes da...

Anonymous poster hash: 572c9...cf8

Ja, det er "legit". Always assume attraction.

Åpne en samtale med litt enkel småprat. Spør hvordan det går, dra inn litt humor inn i bildet. Deretter gir du en åpen invitasjon på følgende måte. -->

Vær konkret. Si at du tenkte å gå en tur eller ta en kaffe ved "den cafeén" en dag. Fortell ham at du synes det ville være hyggelig om han ble med. Spør han hvilken dag, foreslår du to alternativer, nettopp fordi du også har andre ting å fylle dagene dine med.

1. Dette er en meget sosialt smart måte å gjøre det på.

2. Det viser at du har et liv og er selvstendig, fordi du tenker å gå en tur eller ta en kaffe, uavhengig av han eller andre for den saks skyld.

3. Det beviser om han er interessert i deg eller ikke; Blir han med, er han åpenbart interessert. Kan han ikke, men foreslår en annen dag, er han interessert. Avslår han, uten å foreslå en annen dag, er han antakeligvis ikke interessert og bruker deg bare for å få tilfredsstilt sitt behov for validering, eventuelt for å prate med noen når han kjeder seg.

4. En veldig fin ting å gjøre dersom han avslår, uten å foreslå noe, er å bare si: "Okey, du får si i fra en dag du har tid! Må stikke nå, men vi snakkes."

5. Ha alltid i bakhodet at ikke alle "biter på kroken", men husk samtidig at verden innebærer "ubegrenset" med folk av begge kjønn, i ulike aldre. Den som ikke vil ha noe med deg å gjøre, taper sjansen på å bli med inn i DITT kule liv. Deres tap.

Enklere, er det ikke. Elementær "sjekkemetode".

Endret av SilvioBerlusconi
Lenke til kommentar

Blææææ… sendte han en til melding og sa at han bare skulle si rett ut om han ikke var keen lenger.. Virker som om han ikke gidder å svare på det heller. Er jo ikke akkurat noen konfrontasjon det v el, ikke skummel, så bør jo være enkelt å svare enkelt. Hva skjer? Skjønner ingenting :(

Kjip kar...

TS

Lenke til kommentar

Blææææ sendte han en til melding og sa at han bare skulle si rett ut om han ikke var keen lenger.. Virker som om han ikke gidder å svare på det heller. Er jo ikke akkurat noen konfrontasjon det v el, ikke skummel, så bør jo være enkelt å svare enkelt. Hva skjer? Skjønner ingenting :( Kjip kar... TS Anonymous poster hash: c9148...799

@Zarac???

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

OKEEEI, han svarer meg ikke, og nå står det plutselig at han er flere km unna! Så det betyr at han har hatt med seg mobilen og må ha sett meldingen. Så… Zarac, kan du bli min rebound? :( snufs snufs…

Hvordan i all verden merker du hvor mange kilometer unna noen er? Tracker du han med gps, hahaha? Kult, hva heter denne funksjonen, kunne trengt en selv!?

• Liker 1
Lenke til kommentar

OKEEEI, han svarer meg ikke, og nå står det plutselig at han er flere km unna! Så det betyr at han har hatt med seg mobilen og må ha sett meldingen. Så… Zarac, kan du bli min rebound? :( snufs snufs…

Hvordan i all verden merker du hvor mange kilometer unna noen er? Tracker du han med gps, hahaha? Kult, hva heter denne funksjonen, kunne trengt en selv!?

HAHAHAHAHA, digger deg. Det er bare på tinder… men da må du jo matche med fyren din, da. :s Hva har skjedd med deg og eksen?

ts

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mange unge i dag er jo blitt påvirket av den nye generasjonen og alt som skjer i media og div. Ikke akkurat helt ukjent at det er greit å ha seg rundt over alt og gå fra jente til jente så fort hun begynner å komme for tett innpå.

Ønske om å være singel og søke likesinnede er jeg helt for, men synes det er mye douche-oppførsel ute og går..

Lenke til kommentar

HAHAHAHAHA, digger deg. Det er bare på tinder… men da må du jo matche med fyren din, da. :s Hva har skjedd med deg og eksen?

ts

Åååh, faen så kult. Så om jeg lager meg tinder og har fyren der så kan jeg se hvor langt han er fra meg osv til enhver tid??

Er han duden din god i senga?

Endret av pille
Lenke til kommentar

Tinder oppdaterer ikke alltid avstanden på en fornuftig tidstabell. Jeg har for eksempel greid å avtale et treff med ei, før avstanden oppdaterte seg... og så var hun i Bodø. Hun hadde bare vært innom Oslo en tur. Whoop-de-doo.

Pluss, det forutsetter at du

a) Matcher med han, dvs. begge liker hverandre.

b) Finner han. Bor du i Oslo så må du nok gjennom en del folk før det skjer.

Men etter det jeg har lest av deg så vil du nok like tinder meget godt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Som jeg sa i den andre tråden, så er det ikke slik for alle menn at man må holde kontinuerlig kontakt eller at det må skje noe hele tida, selv om man er interessert. Prøv å se saken fra den andre siden. Det er et paradoks at jenter sitter og venter på å høre noe, og selv om de har lyst til å ta kontakt, bestemmer de seg heller for å "kul'n" og tro at ting skjer av seg selv.

Ha for et bra innlegg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...