Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor gjør dere dette mot jenter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gutter (da snakker jeg om de under 20..?) er som regel ikke så flinke til å forstå hinter og signaler. Så når dere tror han liker dere fordi han sender meldinger og så videre, så er det ikke sikkert han virkelig forstår at du liker han bare fordi du smiler, og han føler seg kanskje litt masete, og vil ikke virke som om han virkelig vil ha deg og drite seg ut. Er også lov for dere jenter å starte samtaler/snaps/si han er søt/fin/osv.

Lenke til kommentar

Gutter (da snakker jeg om de under 20..?) er som regel ikke så flinke til å forstå hinter og signaler. Så når dere tror han liker dere fordi han sender meldinger og så videre, så er det ikke sikkert han virkelig forstår at du liker han bare fordi du smiler, og han føler seg kanskje litt masete, og vil ikke virke som om han virkelig vil ha deg og drite seg ut. Er også lov for dere jenter å starte samtaler/snaps/si han er søt/fin/osv.

Jeg kunne fått bedre enn denne fyren liksom... Men jeg synes han er spennende. Uansett, så lagde jeg good middag til meg da han var her, og han kan ikke tro annet enn at jeg liker han. Men vet ikke... Tenkte å sende en melding i morgen å si at han må si rett ut om han er keen eller ikke, så hvis ikke, blokker jeg han. Blææææææ...

Anonymous poster hash: c9148...799

Til han, ikke mrg

Til han, ikke mrg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jah, det er meg som opprettet tråden om fyren som sa vi sees og kyss.

Jeg har bare et spørsmål til dere gutter… for både meg og venninner har opplevd samme greia:

Gutten tar kontakt først og virker interessert, jenta er all in, og sånn fortsetter det i noen dager/uker… så pooofff forsvinner han. Hva er greia med dette?

Trenger dere en tenkepause for å tenke hva dere vil videre? Går det for fort frem? Det virker som om dere blir skremt når dere merker jenta begynner å få følelser for dere...

Redd for å binde dere? Jeg forstår ikke hvordan dere gutter tenker når slikt oppstår… ganske frusterende for oss jenter, faktisk.

Hvordan skal vi jenter oppføre oss i mellomtiden for å få dere back on track… gi han pauserommet han behøver, eller…?

Er dette før eller etter sex?

Lenke til kommentar

Jeg kunne fått bedre enn denne fyren liksom... Men jeg synes han er spennende. Uansett, så lagde jeg good middag til meg da han var her, og han kan ikke tro annet enn at jeg liker han. Men vet ikke... Tenkte å sende en melding i morgen å si at han må si rett ut om han er keen eller ikke, så hvis ikke, blokker jeg han. Blææææææ...

Til han, ikke mrg

Til han, ikke mrg

Tja, nå høres det ikke ut som om du ville vært så ideell kjæreste uansett, men bare fordi du lagde middag trenger ikke å bety han tar hintet.

Lenke til kommentar

Jah, det er meg som opprettet tråden om fyren som sa vi sees og kyss.

Jeg har bare et spørsmål til dere gutter for både meg og venninner har opplevd samme greia:

Gutten tar kontakt først og virker interessert, jenta er all in, og sånn fortsetter det i noen dager/uker så pooofff forsvinner han. Hva er greia med dette?

Trenger dere en tenkepause for å tenke hva dere vil videre? Går det for fort frem? Det virker som om dere blir skremt når dere merker jenta begynner å få følelser for dere...

Redd for å binde dere? Jeg forstår ikke hvordan dere gutter tenker når slikt oppstår ganske frusterende for oss jenter, faktisk.

Hvordan skal vi jenter oppføre oss i mellomtiden for å få dere back on track gi han pauserommet han behøver, eller?

Er dette før eller etter sex?
Han har prøvd seg men jeg har avvist.

Lenke til kommentar

Så hvis han ikke vil treffe meg mer, så var han vel i utgangspunktet bare intr. i sex da. Greit å vite. :) Lurt å ikke spre bena med det første slik at disse mannfolka lukes ut lettere med andre ord

Hvis han virkelig hadde vært interessert i et dypt og meningsfullt forhold med deg, en connection, en partner eller whatever, og det var noe spesielt med deg, at det var noe spennende mellom dere to, så ville han ha gitt lyd fra seg.

Nå vet jo ikke vi så mye. Kan jo hende han er sosialt tilbakestående, at han ikke er så flink med jenter fordi han ikke har vært så mye med dem eller rett og slett er sjenert. For alt vi vet kan det jo hende han sitter og tenker på deg nå, livredd for å ta kontakt, kanskje han har vendt seg til at det er du som tar kontakt og at han nå ligger i senga og tenker dypt på deg, med telefonen liggende på brystet sitt mens han holder i den med begge hender, og han hører på sanger som roer sjelen hans, i påvente av at den vibrerer "bzz bzz bzz".

Alt er relativt.

Endret av Pjuuok
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja. Om det bare er sex som er tema, merkes dette fort om du avslår EN gang. Se kroppspråk, endring av tonefall, ansiktsuttrykk osv.

Jenter, om en gutt/mann mister interessen for dere under røduka så er det avgjort! Ikke la dere lure.

Lenke til kommentar

Ja. Om det bare er sex som er tema, merkes dette fort om du avslår EN gang. Se kroppspråk, endring av tonefall, ansiktsuttrykk osv.

Jenter, om en gutt/mann mister interessen for dere under røduka så er det avgjort! Ikke la dere lure.

Hehe jeg har faktisk perioden min og så dette. Han spurte om vi skulle ta det i dusjen, men jeg så nei. Han var fremdeles pjuskete.. og sovnet i armene til hverandre i sånn typ 15 min haha,men han strøk.. synes det var søtt, men det var sikkertnoe han bare gjorde uten mening... Hvilke tegn skal jeg se etter mener du?

Lenke til kommentar

Kan hende han bare er interessert i sex også. Det er det antakeligvis kun han og muligens hans nærmeste venner som kan svare på.

Det får du nesten finne ut av selv, til du har valgt å bli godt nok kjent med han til å trekke konklusjoner.

Ellers ser jeg ikke noe galt i verdens mest naturlige ting. Liker du ikke nytelse? Finner du ikke gutten du er keen på, attraktiv nok?

Eller er du en av de som bare vil med en "du er ordentlig glad i" og som vil være kjærester? Jeg er kanskje konservativ av meg, men akkurat det sliter jeg litt med å forstå; hvorfor bare ha sex med en man elsker, når man også kan motta og gi nytelse hos andre. Naturligvis ikke på en og samme tid, men er man singel synes i hvert fall jeg det er greit å utnytte livets moralske muligheter. For nei, selv ikke for meg ville det ikke føltes riktig å pule rundt hvis man er i et fast forhold fylt med kjærlighet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kan hende han bare er interessert i sex også. Det er det antakeligvis kun han og muligens hans nærmeste venner som kan svare på.

Det får du nesten finne ut av selv, til du har valgt å bli godt nok kjent med han til å trekke konklusjoner.

Ellers ser jeg ikke noe galt i verdens mest naturlige ting. Liker du ikke nytelse? Finner du ikke gutten du er keen på, attraktiv nok?

Eller er du en av de som bare vil med en "du er ordentlig glad i" og som vil være kjærester? Jeg er kanskje konservativ av meg, men akkurat det sliter jeg litt med å forstå; hvorfor bare ha sex med en man elsker, når man også kan motta og gi nytelse hos andre. Naturligvis ikke på en og samme tid, men er man singel synes i hvert fall jeg det er greit å utnytte livets moralske muligheter. For nei, selv ikke for meg ville det ikke føltes riktig å pule rundt hvis man er i et fast forhold fylt med kjærlighet.

Fordi da vil jeg føle meg mindre shitty hvis han stikker av etter sex. Lettere for meg å gå videre dersom det ikke har vært sex involvert… :) Ja, jeg vil helst ha sex med en jeg er glad i, og der hvor følelsene er gjensidig!

NÅ står det at han fremdeles er så og så km unna, som i går + det står han ikke har vært aktiv siden i går… har heller ikke fått svar. Da er han vel kanskje opptatt med noe da...

Sykt hvor mye det går an å overanalysere… Hvem gutter er det som sier "vi sees" og gir det et kyss rett etter på - UTEN å mene noe? -.-

TS

Lenke til kommentar

Stell deg i kø, snuppa.

Gir du en lyd når man rykker frem i køen? Også kan vi heller snakkes da? :)

Du er nå nummer.... 329... i køen. Estimert ventetid er .... Atten minutter... Takk for at du venter.

Det var en kort behandlingstid da.

Men ja, det er vel bedre sånn siden han ikke klarer å prate normalt med flere mennesker samtidig.

Og han dater bare en om gangen vel, noe jeg finner veldig fornuftig, men nå vet jeg jo ikke hva han kaller det å date noen. Og han trekker jo relativt kjapt konklusjoner om at alle som ligger ham til som venn på FB bare er ute etter å pule ham. Noe som sier meg at han neppe dater så mye, ei blir kjent med nye mennesker i noen særlig grad. Alle har vel de samme intensjonene da vil jeg tro. Lurer på om han tror at poke-funksjonen betyr akkurat det samme da gjerne?

Lenke til kommentar

Knipe igjen bena som et pressmiddel? Høres kjent ut, funker dog generelt dårlig som en måte å få menn til å investere tid i deg. Det er bare frustrerende når lysten gjensidig er der, men jenta må spille for å ha makt. Så tips til neste gang: spre bena og vær glad.

Jeg kniper ikke igjen for å holde på han, men fordi jeg SELV ØNSKER DET, slik at det blir LETTERE for MEG å gå videre hvis han dumper meg etter sexen! Hvorfor? Jenter KNYTTER SEG lettere og kjappere til gutten etter noe så intimt som sex! Easy as that. Litt av spenningen forsvinner også etter sexen…

Hva mener du med at jenta må spille for å ha makt? Utdyp gjerne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...