Gå til innhold

[Løst] styrketrening av hund


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg lurer på om noen har noen tips til åssen jeg skal trene hunden min? Jeg har en liten staffegutt på 4år. Og han er ikke noe glad i å løpe etter baller eller pinner opp sandtak eller noe. Lyst til å trene litt styrketrening med han :)

Endret av Lena
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se om du får kontakt med disse; http://www.norwegianwpclub.com/ - tror de driver temmelig seriøst. Bare vær litt forsiktig, rådfør deg med folk har litt peil på slikt, det er fort gjort å ødelegge bikkja om en gjør ting feil..

 

Ja, jeg har vært i kontakt med de. Jeg bestilte en trekksele av de, men hører ikke noe fra de mere. Har prøvd å sende mail til de, men ikke noe svar.

Lenke til kommentar

la han trekke noen dekk. eller bruk en liten kløv på tu

 

jeg har prøvd å betille trekksele på nettet, men får ikke noe svar. Og finner ingen i dyrebutikken som passer til han. er mest trekkseler til større hunder :(

Lenke til kommentar

Skal du ha en trekksele for å trekke dekk og liknende må du finne en 100% match.

Å bestille ut fra standardmål funker ikke, særlig til staffene med sin noe snodige kropp.

 

Jeg vil anbefale å bestille fra Http://www.minipina.com

 

Innehaveren har selv tre staffer, og konkurrerer aktivt i WP med alle tre.. Det gjør det riktig så bra også.

Hun er en svært habil dame med god kunnskap om blant annet hundens anatomi.

 

Mine hunder har seler derfra, og har hatt det siden før hun begynte masseproduksjon.

Alle seler fra minipina lages på mål til hver enkelt hund.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skal du ha en trekksele for å trekke dekk og liknende må du finne en 100% match.

Å bestille ut fra standardmål funker ikke, særlig til staffene med sin noe snodige kropp.

 

Jeg vil anbefale å bestille fra Http://www.minipina.com

 

Innehaveren har selv tre staffer, og konkurrerer aktivt i WP med alle tre.. Det gjør det riktig så bra også.

Hun er en svært habil dame med god kunnskap om blant annet hundens anatomi.

 

Mine hunder har seler derfra, og har hatt det siden før hun begynte masseproduksjon.

Alle seler fra minipina lages på mål til hver enkelt hund.

Ja, fikk tak i hun damen i dag faktisk :) Eposten min hadde vist blitt borte eller no :) Så nå er den bestilt igjen :) gleder meg masse til å dra dekk :)

 

Hvor lenge drar du dekk om gangen ? Å åssen underlag drar hunden dekk på ? grus ? :)

Lenke til kommentar

Hvor lenge om gangen bør variere, mykt underlag er bra. Asfalt er bannlyst!

 

Mine hunder trekker noen ganger bortimot maksimalt av hva de klarer, andre ganger lite vekt.

Men vi varierer veldig hvordan vi trener, ofte er det også sykkeltur eller liknende.. Da gjerne et par-tre timer i strekk.

Lenke til kommentar

Hvor lenge om gangen bør variere, mykt underlag er bra. Asfalt er bannlyst!

 

Mine hunder trekker noen ganger bortimot maksimalt av hva de klarer, andre ganger lite vekt.

Men vi varierer veldig hvordan vi trener, ofte er det også sykkeltur eller liknende.. Da gjerne et par-tre timer i strekk.

Nei, han skal ikke dra dekk på asfalt :) Men hva med grus ? eller bare gress å sånt?

Lenke til kommentar

Grus kan man trekke noe på, samme på gress.

 

Jeg bruker heller kjetting, det henger seg ikke fast i ting når man går på stier heller.. Samtidig er det langt mer praktisk å dra med seg rundt om kring.

 

Okei, tusen takk for svar :) da erre bare å vente på selen fra minipina og få starta da ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...