Joachim_F Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 I år er det 30 år siden romskipserien debuterte.Elite: Dangerous når nye milepæler Lenke til kommentar
Snicker Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Dette spillet har jeg støtte med mye peng helt fra kickstarter. Jeg har enormt mye tro på det. Og det er ser allerede helt fantastisk ut. David Braben er ikke bare et geni, men en gud i å programmere også. Liker at dere følger spillet med ørne øyer. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Hmm. Blir interessant om det kan brukes til undervisningsformål og slikt, eller om det er underholdning. Dernest er det spennende hvordan de har løst problemene med de gigantiske avstandene i rommet og hvor lav fart alt tatt i betraktning lyset har... Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Støttet Elite: Dangerous med litt kronasjer under Kickstarteren, og ser ut til at det vil betale seg ganske så greit i form av et interessant spill. 1 Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Prisen er fortsatt i overkant, men gleder meg til dette. Lenke til kommentar
acornia Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 spillte elite på acorn archimedes. Sinnsykt vanskelig bare å docke...gikk fort lei.. Westwood prøvde med et slags mmo i samme stilen (earth and beyond) som jeg hadde tro på men som skuffet veldig. Har tro på konseptet, men venter fremdeles på et spill som innfrir. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Prisen er fortsatt i overkant, men gleder meg til dette. Man må ikke finne på å kjøpe seg inn i Alpha eller Beta, det er jo svinedyrt. Men selve spillet har en grei pris ellers. 1 Lenke til kommentar
YaegeR Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 gleder meg men holder en knapp på Star Citizen enda Lenke til kommentar
shauge2 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Jeg spilte dette originalt på BBC micro i 1984. Jeg har ikke spilt andre versjoner siden, kanskje på tide å prøve det igjen. Jeg forventer en del forbedringer i grafikk Lenke til kommentar
Pinny Dinny Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Jeg håper det blir bra men er litt usikker, jeg en fan av slike spill som wing commander, og the privateer2 the darkening og tildels Freelancer. Hvis dette blir et spille hvor en setter seg rett i cockpiten å ut å fly å drepe/handle/ og ikke mye annet så blir det kjedelig, likte veldig godt at man fikk valg i WC serien og det fikk ulike konsekvenser for hvilket valg en tok. Men håper dette og star citzen lever opp til den voldsomme hypen de har fått... Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 spillte elite på acorn archimedes. Sinnsykt vanskelig bare å docke...gikk fort lei.. Westwood prøvde med et slags mmo i samme stilen (earth and beyond) som jeg hadde tro på men som skuffet veldig. Har tro på konseptet, men venter fremdeles på et spill som innfrir. Vel med Joystick på c64 fikk man da docket etterhvert med litt trening, men gleden var stor når man kunne oppgradere romskipet med docking computer :-) Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Husker jeg ikke skjønte hvorfor docking-computeren spilte wienervals under docking, fikk en aha-opplevelse når jeg første gang så 2001: A space oddyssey noen måneder senere.... Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Det er litt artig hvordan alt som innholder kamp og handel i verdensrommet havner innenfor samme sjanger. Jeg vil våge å påstå at det ikke er så veldig mange likheter mellom Elite og X-spillene. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå