qwertyuiopåasdfghjkløæ Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 (endret) Hei for tja flere måneder siden begynte jeg å ta så mange push ups jeg klarte hver mandag, tirsdag, onsdag, torsdag og fredag, og det hjalp. Jeg startet med å kunne ta ca. 20, og for tre uker siden ca. klarte jeg 40. Så ble jeg dårligere og dårligere men fortsatte, og den siste uken har jeg ikke klart mer enn 5-10! Kan jeg ha blitt syk eller noe? Endret 5. mai 2014 av qwertyuiopåasdfghjkløæ Lenke til kommentar
Forumtroll1 Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Så du kjører til failure hver dag? Med en sånn tilbakegang så må du være overtrent. Dropp push upsene for en stund... Lenke til kommentar
C2D Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Enig med forumtroll1 så vil jeg legge til at det kanskje er greit å ikke ta pushups hver dag, men heller annenhver. Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 For å utdype: Musklene dine trenger hvile for å bygge seg opp igjen. Du tillater det ikke dersom du trener den samme muskelgruppa hver eneste dag. Gjør det heller, som tidligere nevnt, annenhver dag, så vil du kunne se fremgang igjen Lenke til kommentar
qwertyuiopåasdfghjkløæ Skrevet 5. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2014 Takker for svar, var vel noe sånt jeg mistenkte ja, hvor lenge burde jeg vente før jeg begynner å trene igjen Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Hvis du nylig har trent, vent ei ukes tid. La musklene dine få restituert seg, og start neste uke. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Det å gjør noe for mye og for ofte er som regel ikke bra uansett hva du gjør. Slik er det med trening også. Lenke til kommentar
qwertyuiopåasdfghjkløæ Skrevet 7. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2014 tusen takk for svar! Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 (endret) Hei for tja flere måneder siden begynte jeg å ta så mange push ups jeg klarte hver mandag, tirsdag, onsdag, torsdag og fredag, og det hjalp. Jeg startet med å kunne ta ca. 20, og for tre uker siden ca. klarte jeg 40. Så ble jeg dårligere og dårligere men fortsatte, og den siste uken har jeg ikke klart mer enn 5-10! Kan jeg ha blitt syk eller noe? skal ikke gjøre noe å om du tar push ups hver dag, at du bare klarere siste uken 5-10 skjønner ikke ..du var sikkert syk da .. Jeg tar 20-40 før jeg sover og før jeg skal legge meg hver dag. Endret 10. mai 2014 av lion33 Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Hei for tja flere måneder siden begynte jeg å ta så mange push ups jeg klarte hver mandag, tirsdag, onsdag, torsdag og fredag, og det hjalp. Jeg startet med å kunne ta ca. 20, og for tre uker siden ca. klarte jeg 40. Så ble jeg dårligere og dårligere men fortsatte, og den siste uken har jeg ikke klart mer enn 5-10! Kan jeg ha blitt syk eller noe?skal ikke gjøre noe å om du tar push ups hver dag, at du bare klarere siste uken 5-10 skjønner ikke ..du var sikkert syk da .. Jeg tar 20-40 før jeg sover og før jeg skal legge meg hver dag. Bare fordi det fungerer for deg, betyr ikke at det fungerer for alle. Å ta 20-40 er heller ikke det samme som å ta så mange man klarer hver dag. Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Hei for tja flere måneder siden begynte jeg å ta så mange push ups jeg klarte hver mandag, tirsdag, onsdag, torsdag og fredag, og det hjalp. Jeg startet med å kunne ta ca. 20, og for tre uker siden ca. klarte jeg 40. Så ble jeg dårligere og dårligere men fortsatte, og den siste uken har jeg ikke klart mer enn 5-10! Kan jeg ha blitt syk eller noe?skal ikke gjøre noe å om du tar push ups hver dag, at du bare klarere siste uken 5-10 skjønner ikke ..du var sikkert syk da .. Jeg tar 20-40 før jeg sover og før jeg skal legge meg hver dag. Bare fordi det fungerer for deg, betyr ikke at det fungerer for alle. Å ta 20-40 er heller ikke det samme som å ta så mange man klarer hver dag. Ronaldo tar 1000 hver dag ifølge han selv.. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Hei for tja flere måneder siden begynte jeg å ta så mange push ups jeg klarte hver mandag, tirsdag, onsdag, torsdag og fredag, og det hjalp. Jeg startet med å kunne ta ca. 20, og for tre uker siden ca. klarte jeg 40. Så ble jeg dårligere og dårligere men fortsatte, og den siste uken har jeg ikke klart mer enn 5-10! Kan jeg ha blitt syk eller noe?skal ikke gjøre noe å om du tar push ups hver dag, at du bare klarere siste uken 5-10 skjønner ikke ..du var sikkert syk da .. Jeg tar 20-40 før jeg sover og før jeg skal legge meg hver dag. Bare fordi det fungerer for deg, betyr ikke at det fungerer for alle. Å ta 20-40 er heller ikke det samme som å ta så mange man klarer hver dag. Ronaldo tar 1000 hver dag ifølge han selv.. 1000? Haha, good one..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå