-TH- Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 (endret) Hei. Jeg har noen downlights av type: https://www.elhandel.no/products/instar-60-halogen-20w-hvit Dette er litt spesielle lavtbyggende downlights i messing farge. Jeg trenger nå hvite downlights og har sjekket om det finnes hvite ringer, men det gjør det ikke. Selve ringen som er av plast kan lett tas av når en skal skifte lyspære og jeg lurer nå på om det er mulig å spraylakkere eller male selve denne plastringen. Det er maks 20 W pære, 12 V og ringen ligger utenfor glasset. Tror dere Quick spraylakk vil fungere ift varmen? Endret 5. mai 2014 av -TH- Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 fordel å skru den på, la den stå en stund.. Måle varmen, og sjekke dette opp mot databladet på lakken. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Evt. kan du bytte til LED samtidig, som ikke utvikler mye varme. Finnes 12V LED som passer fint i disse holderne, bare sjekk at trafo takler såpass lav last som evt. LED vil utgjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå