Joachim_F Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Call of Duty: Advanced Warfare foregår i fremtiden, og har Kevin Spacey i skurkerollen.Årets Call of Duty-satsning er avslørt Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Tja får vente å se. Håper de har de har gjort noen endringer nå. Prøve ghosts gratis i helgen og jeg ville blitt sint å frustrert på meg selv om jeg hadde brukt pengene mine på det. Likte cod før, men nok er nok 1 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 For de som håper på ett ekte neste generasjons cod, glem det. Det kommer til xbox 360 og ps3 også. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 (endret) Grafikken så ganske ok ut på de bildene der... Men tanken så langt er at Kevin Spacey er et trekkplaster. Bare synd det blir sci-fi. Endret 5. mai 2014 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Kevin Spacey var jo dritkjedelig i traileren. Ikke hans feil selvfølgelig, setter pekefingeren mot de som har skrevet dialogen. Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Eneste bra her er Kevin Spacey. 3 Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 PMC er antageligvis ikke navnet på selskapet i artikkelen, men derimot en forkortelse for Private Military Contractor. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Late to the party, Gamer? Lenke til kommentar
hitman47 Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Dersom de kan levere en skikkelig enspilleropplevelse skal jeg vurdere å plukke det opp. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Ser ikke for meg at de klarer å gjøre det så mye mer spennende selv med et nytt strøk maling, men jeg håper det at de åpner for litt scifi gjør andre utviklere litt mindre redde for å bevege seg utenfor "nåtids-konflikt"-sonen. Lenke til kommentar
0crysis Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 59 euro.. Skjedde ikke, betaler får at det står cod på coveret.. søppel. Ellers må jeg innrømme at det så kult ut. Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Fra skaperne som trengte et tag-team for å lage et Call of Duty-spill, kommer det mest kreative Call of Duty-spillet noensinne! Kevin Spacey er ond! Ingenting har blitt hentet fra Titanfall eller Crysis! BRZZZRAOOOOOOOWzzzz-lydene fra Transformers! \o/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå