DaRoxyDaMan Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hollywood FX funker ikke med Premiere Pro. Men det er en vei utenom. -Kopier filen HfxEdt5.vfx fra "host plugins" folderen i HFX, til plugins folderen til Premiere Pro. -Gjør om filen HfxEdt5.vfx til HfxEdt5.prm Til min store overaskelse dukket HollywoodFX opp i Premiere Pro. Har testet 10-12 overganger, og det virker helt strålende! Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Kjekk å vite. De har vist veldig bra effekter. Takk for info. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Takk..du åpnet opp en god del muligheter for meg nå Lenge leve folk som finner ut av problem og poster de til oss der ute! Keep up the good work! Lenke til kommentar
Br?stopp Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Effekter er som make-up. Kan du ikke vise ditt sanne jeg, så får du pynte på det. Effekter gikk ut på dato sånn ca midten av 80 tallet. Dette var absolutt ikke vondt ment, men det er faktisk sant. Hilsen Fint, vi kjøper den.... Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Effekter gikk ut på dato sånn ca midten av 80 tallet. Dette var absolutt ikke vondt ment, men det er faktisk sant. Ehh. Er det noe jeg har gått glipp av? Hvilke filmer er det som ikke inneholder effekter? Lenke til kommentar
Br?stopp Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Ehh. Er det noe jeg har gått glipp av? Hvilke filmer er det som ikke inneholder effekter? Ingen filmer er fri for effekter, men i enkelte tilfeller er effektbruken overdreven, og til tider et kamuflasjeverktøy for en dårlig video/film. I utgangspunketet mener jeg at effekter bør brukes målrettet og bevisst. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Effekter er så meget. Alle store filmeer er jo spekket med effekter. Star Wors, Ringenes herre og alle andre filmer jeg har sett. Er det ikke derfor vi ser filmene for effektenes skyld? Blade 2 har en del slossing og det er bare dataanimert hele greia, men er ganske bra utført. Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Ingen filmer er fri for effekter, men i enkelte tilfeller er effektbruken overdreven, og til tider et kamuflasjeverktøy for en dårlig video/film. I utgangspunketet mener jeg at effekter bør brukes målrettet og bevisst. Da er vi helt enige :smile: Lenke til kommentar
DaRoxyDaMan Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Grunnen til at HFX ikke funker i Premiere Pro, er vist en krangel mellom Pinnacle og Adobe... Noen som har et Pinnacle ProOne RTDV der ute, som ikke får det til å funke??? Det skal vist ha med denne pakken krangelen stammer fra. Kjøpte kortet rett før krangelen...10000 kroner rett i dass!!! Pinnacle sluttet å utvikkle driverne. Nyeste driver er 1 1/2 år gammle...Måtte Pinnacle brenne i H.. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Hva er Hollywood FX (navnet avslører jo litt, men men), og hvor kan jeg få tak i det? Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Pinnacle hollywood fx. Er masse overganger og effecter. Den gamle versjonen 4.5 funket til premiere, men den nye vet jeg ikke om alt fungerer i premiere. Har bare sett det vært brukt og det så bra ut. Så trenger man mye slike ting så se om man får tak i en demo først. Slik at du kan se om den funker med fremgangsmåten over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå