Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Smerter i mage/bryst-området... Hjelp?

TVDlover

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg er en gutt på 18 år, som i det siste halve året har hatt smerter i mage/bryst områdene. Både venstre og høyre side. Jeg har alt fjernet blindtarmen. Det er litt vanskelig å forklare nøyaktig hvor, for det er forskjellige steder hver gang. Der det gjør mest vondt er på sida, rett under brystet (under den siden med hjertet).

Smertene varer ikke lenge, heller opp til bare noen få sekunder eller toppen ett minutt, men kan komme hyppig. Når disse smertene kommer føles det som om noen stikker en kniv i meg, eller slår meg med mange pigger innanifra. Det er så kraftig at jeg mister pusten helt. Jeg har ikke turt å dra til legen ennå, siden smertene skjer så forskjellig, altså, det kan skje når jeg sitter i ro eller når jeg er oppe å gå, men som oftest når jeg er i ro.

Disse smertene som bare varer i noen sekunder kan også komme flere ganger på rad, slik at det bare er noen få sekunders mellomrom, og så nye smerter. Jeg selv er ikke særlig bekymret, men hadde vært fint om kanskje noen har hatt samme problemet eller vet hva dette kan være. Dette er alt jeg kommer på for øyeblikket.

Er det spørsmål, så skal jeg prøve å svare så godt jeg kan.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som muskelkramper eller senekramper. Har hatt det selv.

Men siden du har operert bort blindtarm mener jeg at du skal bestille time hos legen din.

Kan alltids være at noe annet skummelt ligger og "koser" seg der.

Better safe than sorry!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...