TekniskFagskule Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Dette er en tråd for de som trenger hjelp til tegning i tegneprogram. Foreksempel Autocad, inventor etc... Håper mange blir med på denne! Lenke til kommentar
Itek Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 (endret) Oh, nice! Kanskje du kan hjelpe med noe jeg sliter litt med? Får ikke til skroget på denne seilbåten jeg tegner på i Autocad Inventor... Bruker loft, men kan ikke legge til rails. Jeg la inn filen som vedlegg. Edit: Fant det ut.. Rails må gå gjennom(og være koblet til) alle tverrsnittene Sailboat.rar Endret 7. mai 2014 av Itek Lenke til kommentar
TekniskFagskule Skrevet 7. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2014 Oh, nice! Kanskje du kan hjelpe med noe jeg sliter litt med? Får ikke til skroget på denne seilbåten jeg tegner på i Autocad Inventor... Bruker loft, men kan ikke legge til rails. Jeg la inn filen som vedlegg. Edit: Fant det ut.. Rails må gå gjennom(og være koblet til) alle tverrsnittene Heisann, fikk desverre ikke svart med en gang. Så flott at du fant det ut Ser ut som et spennende prosjekt! Er det oppgave eller realLife scetch? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Sliter fremdeles med loft og rails. Any ideas? Rail=blå loft edge = hvit Er så rart, denne "bølgen" kommer på tilfeldig side. Har prøvd veldig mange ganger. Tegningene virker fine alle sammen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå