Skillica Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Hvor får jeg mest for pengene, av disse handlekurvene, og hvilken av disse ville du ha kjøpt? Gymgrossisten Proteinfabrikken Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Er jo ikke så veldig lett å se når man ikke ser info om proteinpulveret. Varierer hvor mye proteininnhold det er pr 100g som da vil si at man må bruke flere scoops pr shake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 (endret) Du har jo to ganske forskjellige handlekurver da, men om man ser på proteinpulveret og creatine så må du se på kilos prisen (pris/antall kg). Gymgrossisten 247 pris pr kg, Proteinfabrikken 133 pris pr kg. På Creatine er det Gymgrossisten 149 pris pr kg, og proteinfabrikken 199 pris pr kg. Men kommer jo også veldig an på innholdet i produktene, og alt av capser, tskjorter, og annet giveaways er ikke regnet med, kommer du til å bruke noe av det uansett?Om begge har gratis frakt kan du jo bestille proteiner fra proteinfabrikken, og resten fra gymgrossisten? Har du sjekket ut tech nutrition (TN.no) også? de er kanskje litt dyrere, men xxl.no pleier å ha produktene deres til en litt lavere pris. Endret 5. mai 2014 av Slettet-jS6upa Lenke til kommentar
Forumtroll1 Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Jeg ville ikke kjøpt noen av handlekurvene. Da jeg var ung og svak og uvitende så brukte jeg mye penger på kosttilskudd, men etter å ha lært mer om det så fant jeg ut at det i stor grad var bortkastede penger. Hva skal du med proteinpulver for eksempel? Hvor mye protein tror du at du trenger? Det eneste i kurven som kanskje er verdt å kjøpe er kreatin. 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Bruk pengene dine på Rema heller. Du får mer ut av dem der. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 (endret) Du kan vel nyttegjøre deg ca 1/4 av proteinet i disse produktene til å bygge muskler etter en undersøkelse som ble gjort av en amerikansk produsent. Resten er vanligvis så ødelagt at kroppen ikke kan bruke det til annet enn en tungvindt energikilde via transaminering. Vet at PF ikke har en direkte dårlig filtreringsteknikk, men den er heller ikke av de beste i markedet så hva ratioen hos dem er for brukbart protein må du nesten sjekke opp selv. Du klarer deg lenge med normal mat, og det smaker så mye bedre enn dette pulveret. En liten dose etter trening har du kanskje litt igjen for, ellers er det stort sett hype for friske og raske folk. Men for all del, hver sin lyst. Man skal jo gjerne passe inn samme med de andre som holder på. Endret 17. januar 2016 av vidor Lenke til kommentar
Visn!ngsnavn Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Og drit i koffeintablettene... Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Bruk pengene dine på Rema heller. Du får mer ut av dem der. This. Med dette blir det ikke ment proteinpulveret som blir solgt på Rema. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Bruk pengene dine på Rema heller. Du får mer ut av dem der. This. Med dette blir det ikke ment proteinpulveret som blir solgt på Rema. This Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå