Ida Oftebro Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Skal sjekke puls og blodtrykk, ifølge lekkasje.Apples nye plugger tar pulsen din Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Jeg er ingen ekspert innen området, men dette høres da ut som en litt snodig ting å integrere i øreproppene? Høres veldig fordyrende ut, og ikke vet jeg hvor enkelt og nøyaktig du kan måle puls og blodtrykk via ørene? Dette er jo ørepropper som ligger i ørene og ikke må trykkes inn i ørekanalen så jeg ser ikke helt hvordan dette skal utføres i praksis. For ikke å snakke om at folk er ekstremt flinke til å rote bort, eventuelt ødelegge disse så hvor smart er det å integrere denne funksjonaliteten i noe som er såpass "forbruksvare"? For ikke å snakke om folk som meg som aldri benytter seg av de medfølgende øreproppene uansett da jeg har investert i et sett med langt bedre lydkvalitet fra før av som jeg vil benytte meg av? Virker jo idiotisk om vi skal miste essensiell funksjonalitet på grunn av at det eventuelt integreres i øreproppene. 3 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Minner meg litt om dette (som jeg har bestilt/støttet), men de er dog trådløse http://youtu.be/CKNMOWhn_n8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg