Gå til innhold

LCD trippen "alle" er på om dagen

Betroz

Anbefalte innlegg

Templar jeg skjønner deg godt! Jeg hadde også så lyst på LCD at jeg kjøpte min Formac. Angrer jo ikke, for den er jo bra. Men ikke kjøp den med tanke på spilling! Ghosting er ikke alt. Skal du spille på den Formac'n burde du kjøre 1600x1200 hele tiden. Selv med Radeon 9800 PRO, så tror jeg ikke du får bra framerate i Half Life 2 og Doom3. I de spilla må nok vi holde oss til 1024x768. CRT er bare best til spill...slik er det bare.

Men bildekvaliteten i spilla på Formac'n er helt rå ja! 8)

Prøv å se den skjermen i spill med egne øyne FØR du handler hvis du kan.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle jeg kjøpt ny skjerm i dag hadde jeg nok kjøpt meg en LCD skjerm i 10.000kroners klassen, men så lenge den "gamle" Nokia 446PRO danker ut allt og alle (nesten iallefall) og er utrolig lekker og skarp er det bare å vente til LCD VIRKELIG kommer, både pris og kvalitetsmessig

Lenke til kommentar
Skulle jeg kjøpt ny skjerm i dag hadde jeg nok kjøpt meg en LCD skjerm i 10.000kroners klassen, men så lenge den "gamle" Nokia 446PRO danker ut allt og alle (nesten iallefall) og er utrolig lekker og skarp er det bare å vente til LCD VIRKELIG kommer, både pris og kvalitetsmessig

Jaja hvis du klarer deg med din Nokia 446PRO skjerm så er jo saken biff. Men min Sony har ikke ett skarpt bilde mer, og at svart er grønn-svart!

LCD har jo en soleklar fordel - de tar nesten ikke plass på skrivebordet. Men som det har blitt sagt MANGE ganger nå - man kjøper ikke LCD i dag hvis man spiller mye data spill. Simple as that!

Lenke til kommentar
LCD har jo en soleklar fordel - de tar nesten ikke plass på skrivebordet. Men som det har blitt sagt MANGE ganger nå - man kjøper ikke LCD i dag hvis man spiller mye data spill. Simple as that!

Hm.. jeg er da vitterlig en selverklært übergamernerd, og hva er på pulten min? En Hansol h950. Litt ghosting opplever man i enkelte spill, men det er langt ifra den øye-torturen enkelte beskriver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...