Sentinel Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Hei. Kjører winxp på følgende maskin: k7tpro 2a hovedkort, geforce 32mx, 512 sdram, sblive Jeg har hatt problemer med at maskina har plutselig sluttet å respondere under kjøring av programmer. Skjermen blir svart og det virker som om maskina går inn i hvilemodus. Reset knappen funker ikke når dette skjer, så jeg må skru av maskina helt. Etter ny oppstart så loades windows, men det samme skjer igjen. Det skjer til og med om jeg går inn i bios under oppstart og venter et minutt - maskina "sovner" og skjermen blir svart. Det er ikke et vanlig problem, men det skjer noen ganger. Virker som om jeg må la maskina stå i 10-15 minutter før den endelig loader windows uten å sovne igjen. Har prøvd å ta ut alle ram-brikker for å teste dem en etter en. Jeg vet at 256 brikken jeg fikk med når jeg kjøpte maskina funker som den skal, men får samme problem uansett om den står alene eller ikke. Hva kommer dette av ? Trodde winxp skulle være driftsikkert :sad: [ Denne Melding var redigert av: Sentinel på 2002-02-18 00:47 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå