Weeb91 Skrevet 6. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2014 Avventer dette litt.Dustin Home sender meg ny PSU, no question asked (raskt svar og god service) Så venter til den kommer, så får jeg se da Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2014 Hvor er delene kjøpt? Ville ha sjekket for bøyde pin under cpu , skal ikke mye til før en pin kommer ut av plass på de 1150 punktene under cpu. Ville ha ringt de du skal sende det til og forklart problemet og spurt om du kunne sende hk med cpu montert og psu sammen til dem så slipper du evt 2 sendinger. Neppe noe man kan fikse selv om du har forsøkt kortet utenfor kassen med minumalt med hardware og bios er resatt. Rart at jeg har brukt pcen i 5 mnd uten problemer viss dette er tilfelle da? Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Minner skremmende mye om noen problemer jeg hadde med en eldre HX750, etter et par år med bruk sa det stopp en dag. Pc'en postet men skrudde seg av etter 1 sek. Penga mine er på PSU'en. Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2014 Ny psu og testa med nye kabler. Til min store overraskelse, var ikke dette problemet. Bare å plukke ut alt fra pcen å sjekke cpu da :-/ Lenke til kommentar
War Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Jeg tipper HK. PSU leverer 12v inn på det , men HK trikser med strømmen og leverer 1.x v til cpu og er den for høy er det HK som trikser. Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 16. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2014 Problemet var verken hk eller psu. Var egentlig min egen feil, hadde koblet intern usb fra Corsair H100i inn på Asus Rog connect på HK. Bare rart det fungerte en stund da, gav liksom ikke mening. Men ble greit når jeg koblet til usb igjen :-) Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Ja ja, feil kan vi alle gjøre. Men det viktigste er at du fikk det til å funke igjen. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå