*F* Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Hei. Har ikke vært hos tannlegen på lenge, men tenker det kanskje er på tide med en sjekk da jeg nok har noen hull her og der. Som mange vet er tannlege ekstremt dyrt, men jeg lurte, finnes det noen støtteordninger for slikt? Til onsdag blir jeg nok som arbeidsledig å regne og kommer nok til å bli arbeidsledig ihvertfal noen dager. Er det slik at jeg kan få noe støtte av NAV eller noe slikt dersom jeg ikke har jobb på det aktuelle tidsrommet? Ev er det andre støtteordninger som finnes? Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Les litt her: https://helsenorge.no/Rettigheter/Sider/Tannhelse.aspx 1 Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Evt. kan du sjekke om det finnes en studenttannklinikk der du bor. De er ekstremt bilige. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2014 Evt. kan du sjekke om det finnes en studenttannklinikk der du bor. De er ekstremt bilige. Dem er også for "ikke studenter"? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Det er tannlegestudenter som skaffer seg erfaring Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 (endret) Ja de er for alle. Det er studenter som skaffer seg erfaring, og det er alltid veiledere til stedet som sjekker hele tiden. I Tromsø tar de 50% av de den billigste tannlegen du finner. F.eks. så betaler jeg rundt 250kr for en sjekk der en vanlig tannlege koster nærmere 1000kr. Hvis du bor i Tromsø så vet jeg at de mangler pasienter med hull Endret 5. mai 2014 av xibriz Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2014 Bor i Kristiansandsområdet Vet du om det er noe der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå