N-4K0 Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Han har åpenbart drevet med apestreker 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. august 2015 Forfatter Del Skrevet 23. august 2015 Skifte ventil innvendig (Ny) Raper du eller promper du? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. august 2015 Forfatter Del Skrevet 23. august 2015 (endret) Edit: Denne ble litt for dum. Endret 27. august 2015 av Emancipate Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. august 2015 Forfatter Del Skrevet 23. august 2015 (endret) Dagbladet: Først tutet mannen som stod i bilkø i Stavanger. Så gikk han ut, og slo mannen i bilen foran Nå skal politiet vurdere om mannen er skikket til å ha førerkort. - Det var kø over brua. Mistenkte skal ha tutet på bilen foran, som igjen skal ha vært hindret av en buss. Mistenkte gikk til slutt ut av bilen, og slo føreren i bilen foran gjennom det åpne sidevinduet. Deretter kjørte han fra stedet, sier Stavik. Han sier de nå titter etter den hissige bilisten, og at de har en formening om identiteten hans. No shit, Sherlock. Man trenger vel ikke være Einstein for å skjønne at det er Pingu vi snakker om. Hvem andre er det som går rundt og tuter? Vi andre bruker bilhornet. Endret 23. august 2015 av Emancipate Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. august 2015 Forfatter Del Skrevet 26. august 2015 (endret) Er egentlig samene Norges urbefolkning?Det kan du finne ut om du følger slektstreet bakover fra bestefarsklokken. Endret 26. august 2015 av Emancipate Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. august 2015 Forfatter Del Skrevet 28. august 2015 Problem med minnekapasiteten Jeg fant en løsning på dette problemet. Hvis jeg bare kunne huske hva det var ... Nei, hvor var det jeg fant den? ... Fant hva? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. august 2015 Forfatter Del Skrevet 28. august 2015 Fargeblind og går elektro Jeg venter i spenning på hvordan går. Om han gjennomfører eller bryter. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Kan jo bli for mye spenning også, kanskje han kortslutter og sikringen går. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. september 2015 Forfatter Del Skrevet 8. september 2015 Hei, vil ha en gaming pc til jul elns. Maks bris 6000 - 6500. Det var da mye å blåse på en pc. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. september 2015 Forfatter Del Skrevet 13. september 2015 Hvis det er slik at det man snakker om formue som i penger, så vil jeg si følgende: Formue + Bakmue = Allmue. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. september 2015 Forfatter Del Skrevet 13. september 2015 Eksternt innholdHvorfor ikke bare si det som det her: uthold. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. september 2015 Forfatter Del Skrevet 21. september 2015 HPV-vaksinen - hvor god er den?Deilig, den smaker sitron og vodka. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Pass på, smaker den vodka kan du få russere på nakken! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. september 2015 Forfatter Del Skrevet 30. september 2015 Drapssikta fengslet i fire uker Hvem var det han fengslet i disse fire ukene? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2015 Hvordan gidder du å svare på lange inlegg som er over 100ord +. Hvordan orker du å lese alt?Jeg er her fordi jeg har en agenda Jasså, så det er du som har tatt toget? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2015 Kan jo bli for mye spenning også, kanskje han kortslutter og sikringen går. Har du hørt om elektrikeren som sluttet med poker? Han kortsluttet. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Var vel sikringen som gikk. For mye spenning på ham også, antar jeg. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2015 Strålende gullkorn fra forumet: Synes dette var en fornuftig og velskrevet førstepost. Tissing og slikt har til nå ikke vært min foretrukne kopp te (aldri prøvd),"Kopp te." Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. november 2015 Forfatter Del Skrevet 2. november 2015 Er du mann eller kvinne? Det er nok de fleste her. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. november 2015 Forfatter Del Skrevet 5. november 2015 eksamen i anatomi, en umotivert sykepleierstudent Umotiverte sykepleierstudenter har nok samme anatomi som andre, så om du kan vanlig anatomi så går det sikkert fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå