Emancipate Skrevet 11. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2015 Det er i bunnen det samme som legesprit/rompesprit/rektifisert spritRektum betyr rompe, så du trenger ikke å si både rompesprit og rektifisert sprit. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Kommunen henviser til kommunen for å få fikset hullet i veien Den var ny. Høres nesten ut som en NAV-spesialitet. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Fly forsinket nesten 24 timer etter krangel om nøtter Et passasjerfly på vei fra Roma til Chicago måtte ta en uventet mellomlanding i Belfast fordi en passasjer hisset seg kraftig opp over at han ikke fikk nøtter og kjeks. Jaja, sånn går det når man blir sprø og går fullstendig nuts ombord på et fly. Han fikk seg vel nøtter og kjeks i Belfast, i det minste Kan vel hende han fikk vann og brød, også. Men smør var de for gjerrig med å spandere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 (endret) Økonomisk SansEr dette den nye skrifttypen på forumet? Sikkert den mer seriøse broren til Comic Sans. Er han i slekt med madame Sans Gene "Jeg er over den alderen hvor man farter på byen" Nei vettu hva , fjerting kan du gjøre hjemme i ditt eget hus ! Endret 19. juli 2015 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2015 AMD slipper ny prosessor i tide til Windows 10. Kjekt for dem at de ikke ble tvunget, men slapp Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 AMD slipper ny prosessor i tide til Windows 10. Kjekt for dem at de ikke ble tvunget, men slapp Hvor slipper de prosessoren? Håper for deres egen del at de ikke slipper den rett i bakken. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2015 Stygg mønstret tapet, hvordan få slette vegger?Det kan være noe med tillatelsene. Kjør chmod 777 vegg og prøv å slette igjen. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Stygg mønstret tapet, hvordan få slette vegger?Det kan være noe med tillatelsene. Kjør chmod 777 vegg og prøv å slette igjen. Kanskje de vil ha slettevegger, som gresslette? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2015 Småfly krasjet i England – frykter flere døde Det er ingen grunn til å frykte de døde, de bare ligger der. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Det er i bunnen det samme som legesprit/rompesprit/rektifisert spritRektum betyr rompe, så du trenger ikke å si både rompesprit og rektifisert sprit.Rectification betyr oppretting og kan være noe man gjør for å likerette vekselspenning. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. august 2015 Forfatter Del Skrevet 1. august 2015 Misforsto du sjangeren? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Fra http://www.dagbladet.no/2015/08/02/kultur/maaemo/restaurant/michelin/mat_og_drikke/39927629/ - Arbeidsmoralen her er at ingenting er godt nokBenjamin Ausland (20) er eneste nordmann som jobber på stjernerestauranten Maaemo. Latskap! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. august 2015 Forfatter Del Skrevet 4. august 2015 (endret) Forsiden på VG: NÅ: Jakter flere ettermann ble skutt i Hedmark Det der er sånn grådighet som provoserer meg. Kan de ikke bare spise opp han første opp før de jakter flere? Endret 4. august 2015 av Emancipate Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Kanskje de er så mange at bare én ikke er nok. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. august 2015 Forfatter Del Skrevet 7. august 2015 Hjelp ! Ledningene mine ! Jeg har hørt om folk som har en skrue løs, men aldri før at selve ledningene er løse. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 (endret) Tips til illeluktene fotballsko?Hvorfor ønsker du å kjøpe sko som lukter? Endret 9. august 2015 av Emancipate Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. august 2015 Forfatter Del Skrevet 10. august 2015 Stoke-fan eller stroke-fan? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. august 2015 Forfatter Del Skrevet 10. august 2015 Bruker 1 prøver seg på et snedig spørsmål: jeg skal prøve meg på noe som sto i illustrert vitenskap hvis jeg husker teksten. Det var nemlig noen som lurte man sparte drivstoff ved reise i en hastighet som er 90% av lyshastigheten ? Bruker 2 svarer: Hva slags bil vil du utføre eksperimentet i? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. august 2015 Forfatter Del Skrevet 12. august 2015 Du kan også plukke den ut å bytte den ut med en harddiskbrønn om du føler behovet. Får tak i adaptere laget for å bytte ut cd/dvd rom med en harddisk. Nei takk, jeg tror harddiskene mine trives best tørt. #tørrhumor. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. august 2015 Forfatter Del Skrevet 22. august 2015 I dag er det bare en uke til jeg henter hjem pelsbabyen min. Du har hva med en ape?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå