Emancipate Skrevet 27. april 2015 Forfatter Del Skrevet 27. april 2015 Bensinbil med automatgir i golfklassen? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. april 2015 Forfatter Del Skrevet 27. april 2015 hvis det var en smal sak å være tynn Genialt ordspill. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2015 Deres kabinetter her! Så det er her man kan stille kabinettspørsmål? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2015 da jeg skifta dekk på bilen til mutter'n for 4 år siden. Hehe, den setningen kan snus: da jeg skifta mutter på dekk til bilen for 4 år siden. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 (endret) Eller hvis ene hjulmutteren må byttes ut: "Da jeg skifta ene mutter'n til mutter'n" Endret 10. mai 2015 av Major Kloss Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2015 Hvor bestille store mengder matjord. Huff, jord hørtes ikke noe godt ut å spise. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2015 (endret) Spill. Tørk opp. Endret 22. mai 2015 av Emancipate Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2015 Anmelder drapstrusler etter ulvejakt i Ringebu Sør-Fron kommune anmelder nå det de oppfatter som drapstrusler og hets i forbindelse med ulvejakta i Ringebu. Nei, nå har det gått for langt. Vi har da ytringsfrihet er i landet, har vi ikke? Utrolig at det går an å anmelde noen for å true med å spenne kråkfot! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2015 Noen som vet hvor jeg får tak i klipsramme som passer til fagbrevet(A3)? Nei, jeg har aldri vært rammet av det problemet. Kan det være dyrt eller har du trange økonomiske rammer? (Jeg er ram på ordspill, altså!) Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2015 Denne ørken-isen er noe av det farligste i ørkenen. De burde satt opp skilt med "Fare: tørris". 2 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Makabert, men litt galgenhumor ser jeg klart og tydelig! Måtte trekke på smilebåndet litt før jeg begynte å skamme meg og tok på meg sadface etterpå. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2015 Det er kanskje feil bilde de har brukt. Det ser tørt ut, men stedsnavnet beskriver jo ei myr. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2015 Da har jeg vært ute og bytta dekk for mora miJøss, visste ikke at hun hadde båt. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Problemet med avisartikler på Facebook: "To personer satt fastklemt etter ulykke"44 personer liker dette. "De sa jeg hadde 14 dager igjen. Jeg fikk dødsdommen."327 personer liker dette. "Person falt ned fra fjell"12 personer liker dette. "Ipad-lader eksploderte i senga til Lena (12)"43 personer liker dette. "Syklister på treningstur kolliderte med lastebil"65 personer liker dette. ref https://www.facebook.com/fvn.no Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Fly forsinket nesten 24 timer etter krangel om nøtter Et passasjerfly på vei fra Roma til Chicago måtte ta en uventet mellomlanding i Belfast fordi en passasjer hisset seg kraftig opp over at han ikke fikk nøtter og kjeks. Jaja, sånn går det når man blir sprø og går fullstendig nuts ombord på et fly. Han fikk seg vel nøtter og kjeks i Belfast, i det minste Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Stort synkehull dukket opp på golfbane Nå er det lettere å få hole in one. Tenkte akkurat det samme før jeg leste underteksten 2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Overskridt i avisa: "Handelens dag: Morgenfuglene var der først" 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Drapsdømt fange skutt etter tre uker på rømmen - Ikke livstruende skadet Det var da enda godt http://www.vg.no/nyheter/utenriks/usa/drapsdoemt-fange-skutt-etter-tre-uker-paa-roemmen/a/23479128/ Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2015 Fly forsinket nesten 24 timer etter krangel om nøtter Et passasjerfly på vei fra Roma til Chicago måtte ta en uventet mellomlanding i Belfast fordi en passasjer hisset seg kraftig opp over at han ikke fikk nøtter og kjeks. Jaja, sånn går det når man blir sprø og går fullstendig nuts ombord på et fly. Han fikk seg vel nøtter og kjeks i Belfast, i det minste Kan vel hende han fikk vann og brød, også. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Joda, ikke sikkert han fikk nøtter selv om han ble satt av og evt. hadde butikker tilgjengelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå