Emancipate Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2014 Greit da lager vi en kjapp science fiction historie på norsk (har ingen erfaring på dette punktet så blir morsomtå se hva som skjer) regler: ikke bajsepromp 3 åring oppførsel. Admiral Xin-Jian er ombord i skipet i Omni Modus (OM) flåten i bane rundt jorden over den vestre Artiske Barents Regionen (ABR). En bataljon er tatt til fange av De Opplyste (DO) i fjellene utenfor Tromsø som bruker værendrings våpen for å holde av den krypterte radio kommunikasjonen til OM resistansen og evt fremrykk. De har en guerillja hær stasjonert i fjellene over grensen til Sverige kun utruster med små laservåpen, energi-skjold og snuskutere med usynlighets teknoilogi. "Hva faen gjør vi" spør Admiralen med sukkende blikk? Småmorsomt at do begynner med å drite i dine egne regler. Lenke til kommentar
Mopi Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Ro ro ro din båt. Ro på kaia nå. Havet siver ut mot landet. Endret 25. oktober 2014 av Mopi Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2014 Kan man bli smittet av noen med vannkopper når man har hatt det Før?Nei, fordi man allerede har det. Vannkoppeviruset (VZV) forsvinner nemlig ikke fra kroppen etterpå. Isteden så gjemmer det seg inni noen nerver i ryggmargen. Det som kan skje er at viruset du selv har kommer seg løs og infiserer deg igjen. Da får du sykdommen helvetesild. Helvete-sild, er det et annet navn på surstrømming? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 Hva skal jeg gjøre? Har jeg brukket tåa? Jeg trakka over med noen høyhelte sko i går, det gjor ikke så veldig vondt med det samme så begynte det å bli vondere og vondere. Jeg hovnet opp og er pitte litt blå, den er også litt skjev. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Hjelp!!!! Hvis man er usikker på om en tå er brukket er det enkleste å slå hardt på den med en øks. Da blir man helt sikker. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 Piratnedlastning, lovlig eller ulovlig Jeg syntes at nedlastning av ulovlige filer ved hjelp av sider som Piratebay og andre sider som ikke gir noen midler eller penger til filmskaperne, skuespillerne, musikerne eller/og andre som skal ha penger fra inntektene. Dette var ihvertfall ulovlig dårlig norsk. Lenke til kommentar
Mopi Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Ulovlig er i frankfurt. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2014 En Izadi Reserva 2009, og en Wongraven Alleanza fra 2013.Hvorfor trenger du to biler? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. november 2014 Forfatter Del Skrevet 1. november 2014 Hva synes muslimer om konebanking?Hvor høy er egentlig renten på muslimske koner nå for tiden? Og kapitaliseres renten i hele koner, eller kan man risikere å måtte ta ut 50 ører. Lenke til kommentar
Mopi Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 50 øre.Its gone "Swooosh" Magic is in the air. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. november 2014 Forfatter Del Skrevet 4. november 2014 Splitter ny PC, ustabil FPSMen så la den være hel, da mann! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. november 2014 Forfatter Del Skrevet 7. november 2014 Matte oppgaverNår du skriver sånn blir jeg også matt. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. november 2014 Forfatter Del Skrevet 13. november 2014 Rotte som spiser fellene tom! Vi har fått en rakker i hus, og har satt ut 4 feller, 1 er oldschool av tre, de andre er plasikk med stor trykkplate på. Har nå merket for andre gang at denne lille ******* spiser fellene tom. Det var råttent gjort. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. november 2014 Forfatter Del Skrevet 16. november 2014 Skadelig å kjøre med utslitt toppakning?Er det din eller bilens toppakning som er utslitt, da? 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. november 2014 Forfatter Del Skrevet 21. november 2014 Denne PC-skjermen er like stor i høyden som i breddenJøss, jeg kjenner ei dame som er sånn. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. november 2014 Forfatter Del Skrevet 26. november 2014 Fire dager siden slo kjæresten og samboeren opp.Uff da, fant de ut om hverandre? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. november 2014 Forfatter Del Skrevet 27. november 2014 (endret) Emne: Det siste du drakk/spiste?Emnetittelen minner meg om "famous last words." Bare at det er "famous last foods." "Jeg plukket ut alle glasskårene." "Denne er fortsatt like god, selv om den lukter litt bitre mandler." "TNT, det er vel en grønnsak?" Og "siste dagen hennes i dag" på jobb og andre steder. Som psykiatrisk. Aller siste dagen. Jeg får skrive en setning til her, for ikke å la den morbide spøken bare bli ... hengende ... i lufta liksom. Der var det forresten endel med spiseforstyrrelser. Da hadde det heller blitt "det siste du ikke drakk/spiste?" "Nei takk, jeg er på kostliste." Høres ut som å være på menyen til Hannibal Lecter. Endret 27. november 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. november 2014 Forfatter Del Skrevet 27. november 2014 (endret) e: Faen så mett man skulle bli av en halvliter Hansa pilsner og to glass vann, samt en pizza med halvstekte cherrytomater, parmaskinke, parmesan, pesto og mozzarella. Og en banansplitt med jordbær og sitronmelisse til dessert.Huff, da. Du skulle nok ha droppet den sitronmelissen. Endret 27. november 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. november 2014 Forfatter Del Skrevet 28. november 2014 hva kan man få mot panikk anfall fra legen?Jeg får også panikk-anfall fra legen min. Jeg vurderer sterkt å bytte lege. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 29. november 2014 Forfatter Del Skrevet 29. november 2014 Hvordan lage en lys stråle?Drikk mer vann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå