Frank Drebin Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Er det noen som vet om det er en fysisk forskjell på dame og herresko fra eks. nike? Ja, så mange at jeg ikke kan nevne alle! Herresko fra Nike er f.eks. ikke levende, slik damer er. 2 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Frank Drebin: jeg lo HØYT! ? 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2018 Begynte å skrive med caps, men ikke nødvendig å skrike.Nei, nei, gutt! Dette må bli slutt. Ikke storme inn i stuen, før du har tatt av deg capsen. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. august 2018 Forfatter Del Skrevet 3. august 2018 er klar over at det er en del skrive feil, Skrivefeil skal ikke kommenteres på forumet, men denne var for god til å la den gå. 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. august 2018 Forfatter Del Skrevet 8. august 2018 Microsoft stenger kontor i Sverige. En rekke ansatte mister jobbene sine. Nå så jeg for meg at de faktisk sto på rekke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 (endret) "Men spør du forskerne selv så vil de fortelle deg at evolusjonsteorien var en fullverdig vitenskapelig teori" There is no evolution , I decide for myself what species live and what species dies (I didn't care for "geirfuglen" btw) Sincerely , Chuck Norris Endret 18. august 2018 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. august 2018 Forfatter Del Skrevet 20. august 2018 Matte oppgaver trenger hjelp Nei, det er du som trenger hjelp. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 "Matte oppgaver trenger hjelp" Kanskje hvis de tok vitapro ville de ikke være matte lengre men kvikke Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. september 2018 Forfatter Del Skrevet 6. september 2018 Boeing viser fram de første 777X-flyene - og kommer med spark mot AirbusDet vil aldri lykkes. Det strøs for mye. Tiden har definitivt løpt ifra sparkstøttingen. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. september 2018 Forfatter Del Skrevet 6. september 2018 Selge del av festetomt tilbake til grunneier Ikke selg den beste partytomta i byen! 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. september 2018 Forfatter Del Skrevet 12. september 2018 Men jeg logget inn og sjekket og jeg står oppført som hjemmelshaver Bra, da kan du shave hjemlene så mye du vil. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. september 2018 Forfatter Del Skrevet 14. september 2018 Samboere med samme fastlege Begge er samboere med en fastlege, og det er attpåtil den samme legen. Javel. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. september 2018 Forfatter Del Skrevet 14. september 2018 Bilannonser? Men 737 er jo et fly! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2018 Soting av ruter? Det er noe som kan skje når man har surfet for mye på det mørke nettet. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Ja, så mange at jeg ikke kan nevne alle! Herresko fra Nike er f.eks. ikke levende, slik damer er. Du skulle bare visst hva et par av godteriene som Remy-René i oppgangen selger kan gjøre med fantasien din. En gang gikk jeg tur på stranda med ei snasen dame på nattestid. Når LSD'en avtok gikk det inn for meg at jeg hadde vandret over parkeringsplassen til Biltema med ei utstillingsdokke. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2018 En gang gikk jeg tur på stranda med ei snasen dame på nattestid. Når LSD'en avtok gikk det inn for meg at jeg hadde vandret over parkeringsplassen til Biltema med ei utstillingsdokke. Skjedde det der faktisk, eller er det en spøk? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. november 2018 Forfatter Del Skrevet 1. november 2018 Bør kongehuset avskaffes? (69) Nei, kongen og dronningen kan jo ikke bo ute! Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Skjedde det der faktisk, eller er det en spøk? Har jeg noen gang løyet til deg? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. november 2018 Forfatter Del Skrevet 9. november 2018 (endret) Hjelp meg å finne hovedkort Vi kan ikke vite hvor du har lagt det. Endret 9. november 2018 av Emancipate Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Deluxe-boxer av klassiske rocke-album! Dette høres ikke særlig behagelig ut, jeg ville heller ha valgt bomull, eller kanskje silke siden det tross alt skal være deluxe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå