Emancipate Skrevet 5. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2016 (endret) Ny ruter, hvilken? Og du har allerede bestemt deg for at du ikke skal ha kløver? ^ Bokstavelig talt ordkløveri. Endret 8. februar 2016 av Emancipate 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2016 NRK leter etter nytt hovedkontor Så de har kjøpt nytt hovedkontor, og nå finner de det ikke? Utrolig sløvt. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Er det bare du som har lov til å komme med "nesten" morsomme svar her?(ikke at jeg har noen morsomme svar på lager, ikke nesten engang ) Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2016 Nei, jeg tror ikke det. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Tror ikke? Er det ikke din tråd? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2016 (endret) Man eier ikke trådene sine på et diskusjonsforum. Alltid greit å ha i mente. Endret 11. februar 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2016 Brukt Tesla, hva må jeg sjekke? At du ikke har blitt høy på pæra. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2016 Denne brua har samme skjøt som ulykkesbrua - stengt på dagen... Huff, da må jeg opp på natta for å komme meg over. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Denne brua har samme skjøt som ulykkesbrua - stengt på dagen...Huff, da må jeg opp på natta for å komme meg over. Likte denne Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2016 Blande gule og hvite frontlys Ikke gjør det! Hvis du har gul på det ene og hvit på det andre kan folk tro at det er to mopeder. Om du møter en moped og den prøver å kjøre mellom de møtende "mopedene"... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2016 Hvor i verden får man den billigste Michelin-menyen (da regner jeg absolutt minimum 3 retters middag)?Du kan jo prøve på en restaurant? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2016 Trenger å bytte dusjkabinettet som synger på siste versetÅ skylde på dusjkabinettet, den var ny. Tror du du er den eneste som synger i dusjen? 1 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Har noen en overhead til overs? Det har jeg overhodet ikke! 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2016 Det er også beretninger om omfattende tortur, og de amerikanske styrkene fant flere instrumenter på øya som støttet disse historiene. Sekkepiper og trekkspill? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2016 Var faktisk 1kg lettere enn hva jeg trodde da jeg veide meg etter morrabæsjen i bare underbuksa i dag tidlig Du hadde kanskje vært enda en halvkilo lettere om du hadde tatt av deg underbuksa før du bæsjet. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. april 2016 Forfatter Del Skrevet 3. april 2016 Jeg deler til og med telefon nummer og alt annet. Jeg òg. Jeg deler det i 8, og gir ut ett siffer. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. april 2016 Forfatter Del Skrevet 5. april 2016 Var påkjørselen min feil?Nei, dette er riktig måte å kjøre på folk på. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. april 2016 Forfatter Del Skrevet 11. april 2016 Dro opp gigantfisk fra kajakk i Trondheimsfjorden.Da var det kanskje padleren som hadde fisket den før deg? La andres fangst ligge. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Blinker folk til venstre venter jeg, blinker de ikke kjører jeg. Det kalles å holde flyt i trafikken. Folk som ikke blinker inn irriterer fettet av meg. Er du på slankern? Isåfall er jo dette en fordel. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. april 2016 Forfatter Del Skrevet 15. april 2016 Jeg glemte igjen laderen min på jobb, som er i en annen by.Er du en robot? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå