Daron Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 HAr nettop kjøpt et abit NF7-S hovedkort.. la merke til etter en krasj(holder på med et vannkjølingsprosjekt) at det var en rød diode som lyste som pokker på hovedkortet.... Søkte i manualen men fant ikke ut noe om den.. det er en liten mini diode som ikke er synlig hvis den ikke lyser.. Den sitter helt på bunnen av kortet, rett under SATA kontaktene... Er det noen som vet hva den betyr???? Takker Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Jepp. Den betyr at hovedkortet får strøm! DrErling Lenke til kommentar
Daron Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2003 Doh..... Hvorfor f.. putter de et slik skummelt sterkt lys på noe sånt... Det var så sterkt at det lyste ut igjennom lufterillene i kabinettet.. trodde det sto fullt fyr der inne... Takker for hjelpen. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Doh..... Hvorfor f.. putter de et slik skummelt sterkt lys på noe sånt... Det var så sterkt at det lyste ut igjennom lufterillene i kabinettet.. trodde det sto fullt fyr der inne... Takker for hjelpen. Gratis modding Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hvorfor f.. putter de et slik skummelt sterkt lys på noe sånt... Det var så sterkt at det lyste ut igjennom lufterillene i kabinettet.. trodde det sto fullt fyr der inne... Spør Corsair om de nye pro rambrikkene deres. Ser jo ut som om kabinettet er invadert av discoglade hippier høy på e. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Spør Corsair om de nye pro rambrikkene deres. Ser jo ut som om kabinettet er invadert av discoglade hippier høy på e. Nei så bra! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Doh..... Hvorfor f.. putter de et slik skummelt sterkt lys på noe sånt... Det var så sterkt at det lyste ut igjennom lufterillene i kabinettet.. trodde det sto fullt fyr der inne... Takker for hjelpen. det lyser forresten en grønn diode når maskinen er på og alt er ok Lenke til kommentar
Daron Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Maatte bare aapne opp kabinettet og sjekke.. joda.. jaggu satt det ikke en liten groen diode ved siden av ogsaa.. hmmm tror jeg maa mekke meg et plexiglass akurat stort nokk til aa se dem.... Naa maa jeg proeve aa finne hvor jeg skifter til norkst tastatur.. savner ae, oe og aa.. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Naa maa jeg proeve aa finne hvor jeg skifter til norkst tastatur.. savner ae, oe og aa.. WinXP: start>controlpanel>regional and language options>languages>settings> Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Er det samme diodesorten jeg har på mitt Aopen hovedkort mon tro? Det lyser ihvertfall sterkt rødt. Ikke for det, jeg ser det ikke siden kabinettet mitt er lukket. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 heh på chieftec kabbisen min er det ett sånnt hull der låsen på front døra stikekr inn...der ser jeg helt ned til dioden (vel nesten da, det lyser iallefall sterkt rødt derfra når lyset ikke er på i rommet Lenke til kommentar
leifgkap Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Hei Har nett handla meg vannkjøling(Waterchill) og skulle sette detta inn i maskina. Når eg no skulle starte maskina igjen blinker dette diode lyset som bli omtalt i denna tråden. Maskina gjer ingen teikn til liv. Er d straumforsyninga mi som har tatt kvelden? eller er d kansje eg som har tukla litt væl mykje med hovudkortet mitt.(Abit AN8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå