Gå til innhold

Rød diode på Abit NF7-S, hva betyr den?

Daron

Anbefalte innlegg

HAr nettop kjøpt et abit NF7-S hovedkort.. la merke til etter en krasj(holder på med et vannkjølingsprosjekt) at det var en rød diode som lyste som pokker på hovedkortet.... Søkte i manualen men fant ikke ut noe om den.. det er en liten mini diode som ikke er synlig hvis den ikke lyser.. Den sitter helt på bunnen av kortet, rett under SATA kontaktene...

Er det noen som vet hva den betyr????

Takker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor f.. putter de et slik skummelt sterkt lys på noe sånt... Det var så sterkt at det lyste ut igjennom lufterillene i kabinettet.. trodde det sto fullt fyr der inne...   :lol:

Spør Corsair om de nye pro rambrikkene deres. Ser jo ut som om kabinettet er invadert av discoglade hippier høy på e. :lol:

Lenke til kommentar
Doh.....

Hvorfor f.. putter de et slik skummelt sterkt lys på noe sånt... Det var så sterkt at det lyste ut igjennom lufterillene i kabinettet.. trodde det sto fullt fyr der inne...   :lol:  

Takker for hjelpen.

det lyser forresten en grønn diode når maskinen er på og alt er ok ;)

Lenke til kommentar

Maatte bare aapne opp kabinettet og sjekke.. joda.. jaggu satt det ikke en liten groen diode ved siden av ogsaa..

hmmm tror jeg maa mekke meg et plexiglass akurat stort nokk til aa se dem....

:yes:

Naa maa jeg proeve aa finne hvor jeg skifter til norkst tastatur.. savner ae, oe og aa..

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Hei

Har nett handla meg vannkjøling(Waterchill) og skulle sette detta inn i maskina. Når eg no skulle starte maskina igjen blinker dette diode lyset som bli omtalt i denna tråden. Maskina gjer ingen teikn til liv. Er d straumforsyninga mi som har tatt kvelden? eller er d kansje eg som har tukla litt væl mykje med hovudkortet mitt.(Abit AN8)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...