Gå til innhold

Hjelp til å finne riktig pc til mine behov

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en pc som jeg kan gjøre lekser på( skrive dokumenter osv.)

Jeg driver med blide og videoredigering så jeg trenger en pc med ganske bra grafikk

Jeg ser mye på videoer

Og deretter tengte jeg at noen kunne hjulpet meg med valg av en pc man får mest utav pengene

Helst rundt 8k

Men jeg vipper litt mellom stasjonær pg bærbar, så trenger hjelp.

Endret av Motorkid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

X51 er faktisk ikke så værst. Veldig liten formfaktor og den kan spille bf4 på nesten max :)

Den lenovoen har et veldig svakt skjermkort og kan dermed ikke spille noe krevende.

Har du forslag til en bærbar pc med bra skjermkort til rundt 6000kr
Lenke til kommentar

X51 er faktisk ikke så værst. Veldig liten formfaktor og den kan spille bf4 på nesten max :)

Den lenovoen har et veldig svakt skjermkort og kan dermed ikke spille noe krevende.

Har du forslag til en bærbar pc med bra skjermkort til rundt 6000kr

Det finnes ikke. Kanskje hvis du er ekstremt heldig men generelt så skjer ikke dette. Du må opp i 12-13 tusen for å få noe brukbart.

Lenke til kommentar

OP har ikke uttalt hva han/hun har tenkt å bruke maskinen til. Har ikke nevnt spill slik at vi vet hvilken krefter som behøves.

Det at folk her sier "nei du får ikke noe brukbart til den prisen", eller "noe som funker" er jo bare pisspreik når du ikke vet hva som behøves.

Det virker som svært unge folk driver å svare her og som tror du må ha markedets beste utstyr for å kunne spille noe som helst...noe som ikke stemmer i det heletatt.

Hvis OP kan forklare litt hva han/hun ønsker, og forventer, å bruke maskinen til hadde det hjulpet svært mye.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Vell, beklager.

Jeg trenger en pc som jeg kan gjøre lekser på( skrive dokumenter osv.)

Jeg driver med blide og videoredigering så jeg trenger en pc med ganske bra grafikk

Jeg ser mye på videoer

Og deretter tengte jeg at noen kunne hjulpet meg med valg av en pc man får mest utav pengene

Helst rundt 8k

Men jeg vipper litt mellom stasjonær pg bærbar, så trenger hjelp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...