Motorkid Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 (endret) Jeg trenger en pc som jeg kan gjøre lekser på( skrive dokumenter osv.) Jeg driver med blide og videoredigering så jeg trenger en pc med ganske bra grafikk Jeg ser mye på videoer Og deretter tengte jeg at noen kunne hjulpet meg med valg av en pc man får mest utav pengene Helst rundt 8k Men jeg vipper litt mellom stasjonær pg bærbar, så trenger hjelp. Endret 5. mai 2014 av Motorkid Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Ser ut som den er byttet ut med i7 X51 R2 Og nei, den er ikke verdt prisen. Lenke til kommentar
Motorkid Skrevet 4. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2014 Har du en stasjonær pc å anbefale til under 10000kr? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Du har postet i "bærbar datamaskin" men hvis du skal ha det stasjonær kan du se på "hjelp til kjøp" eventuelt legge ut en tråd hvor du spesifiserer hva du er ute etter, pris, bygging etc. Gaming pc til 9k: https://prisguiden.no/liste/146849 Lenke til kommentar
Motorkid Skrevet 4. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2014 (endret) Men vet du om denne takker spill som for eksempel bf4 osv? https://www.komplett.no/acer-aspire-v3-772g-173-hd/809813 Endret 4. mai 2014 av Motorkid Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Vil nok kunne kjøre det ja, men ville ikke anbefalt gaming laptop. Blir fort varme og er generelt ekstremt svak til høy pris. Lenke til kommentar
Motorkid Skrevet 5. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2014 Vet du om denne blir for svak igjen til spilling? https://www.komplett.no/lenovo-ideapad-s510p-156-hd/805029 Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 X51 er faktisk ikke så værst. Veldig liten formfaktor og den kan spille bf4 på nesten max Den lenovoen har et veldig svakt skjermkort og kan dermed ikke spille noe krevende. Lenke til kommentar
Motorkid Skrevet 5. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2014 X51 er faktisk ikke så værst. Veldig liten formfaktor og den kan spille bf4 på nesten max Den lenovoen har et veldig svakt skjermkort og kan dermed ikke spille noe krevende. Har du forslag til en bærbar pc med bra skjermkort til rundt 6000kr Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 X51 er faktisk ikke så værst. Veldig liten formfaktor og den kan spille bf4 på nesten max Den lenovoen har et veldig svakt skjermkort og kan dermed ikke spille noe krevende. Har du forslag til en bærbar pc med bra skjermkort til rundt 6000kr Det finnes ikke. Kanskje hvis du er ekstremt heldig men generelt så skjer ikke dette. Du må opp i 12-13 tusen for å få noe brukbart. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Gaming og bærbar er to ting som ikke går godt sammen, du må ut med astronomiske priser for å få noe som fungerer. Lenke til kommentar
Motorkid Skrevet 5. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2014 Er dette noe man får mye igjen for pengene da? https://www.komplett.no/komplett-gamer-ghosts-edition/10838#!tab:info Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Ikke egentlig, skjerm er 21", cpu kan ikke klokkes og HK er ikke særlig bra. Skjønner ikke hvordan de selger den for så mye, sett heller sammen en custom pc og få komplett til å montere for deg Lenke til kommentar
Motorkid Skrevet 5. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2014 Hvordan gjør jeg det da? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 (endret) OP har ikke uttalt hva han/hun har tenkt å bruke maskinen til. Har ikke nevnt spill slik at vi vet hvilken krefter som behøves. Det at folk her sier "nei du får ikke noe brukbart til den prisen", eller "noe som funker" er jo bare pisspreik når du ikke vet hva som behøves. Det virker som svært unge folk driver å svare her og som tror du må ha markedets beste utstyr for å kunne spille noe som helst...noe som ikke stemmer i det heletatt. Hvis OP kan forklare litt hva han/hun ønsker, og forventer, å bruke maskinen til hadde det hjulpet svært mye. Endret 5. mai 2014 av AvidGamer Lenke til kommentar
Motorkid Skrevet 5. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2014 Vell, beklager. Jeg trenger en pc som jeg kan gjøre lekser på( skrive dokumenter osv.) Jeg driver med blide og videoredigering så jeg trenger en pc med ganske bra grafikk Jeg ser mye på videoer Og deretter tengte jeg at noen kunne hjulpet meg med valg av en pc man får mest utav pengene Helst rundt 8k Men jeg vipper litt mellom stasjonær pg bærbar, så trenger hjelp. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Det at folk her sier "nei du får ikke noe brukbart til den prisen", eller "noe som funker" er jo bare pisspreik når du ikke vet hva som behøves. Mtp hva han har postet som ønske så er det ikke det nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå