Gå til innhold

Mine høyttalere tar inn russisk radio uten at jeg vil det.


Anbefalte innlegg

Når jeg setter på M3D (Falsk surround) på mine Logitech z-540 4.1 høyttalere så hører jeg svakt russisk radio :lol:

 

det er mest hørbart på de bakerste høyttalerne, og er veldig irriterende, heldigvis har jeg idetmindste et lydkort som støtter 4.1 så jeg slipper å ha det på, men bare så dere vet det.. russisk radio gitt...

 

Hadde uannsett vært artig å vite hva man kan gjøre for å unngå dette, i tilfellet liksom :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heheh..dette minner meg om for noen år tilbake, da jeg en kveld satt på en gammel p3 400Mhz..plutselig hørte jeg svak lyd på høyttalerene, selv om jeg ikke hadde på noe. Skjønte ikke noe, lyden fortsatte selv om jeg slo av pc'n.

 

Til slutt fant jeg ut at det var BBC-radio 1 jeg fikk inn :o

Aner fremdeles ikke hvordan det var mulig..

Lenke til kommentar

Hadde lignende problem en gang. En nabo som var ganske heit når det gjalt kortbølgeradio. Han jobba på svalbard, og kjerringa satt hjemme å snakka me'n over radio. Var mange romantiske samtaler skal jeg si dere. Mixeren min tok inn dette signale av en eller annen grunn. Var litt gøy, men samtidig ganske irriterende.

 

Det hele endte med at det var så mange naboer som klaga på dette og den feite anettemasta de hadde i hagen (boligfelt) at de flytta :lol:

Lenke til kommentar

Jeg bor i trondheim, og det må jo sies å være et stykke "sør" i landet, ihvertfall når det gjelder å få inn russisk radio... hadde sikkert vært værre på grensa til vår store nabo :roll:

 

apropos du som fikk inn BBC 1, jeg hadde en syk drøm for ikke så lenge siden da jeg plutselig hørte BBC... jeg VEt jeg hadde høyttalerne i M3D da, så kanskje det plutselig slo inn, og fucket opp nattesøvnen min den natta :roll: det var en syk drøm det..

Lenke til kommentar
Heheh..dette minner meg om for noen år tilbake, da jeg en kveld satt på en gammel p3 400Mhz..plutselig hørte jeg svak lyd på høyttalerene, selv om jeg ikke hadde på noe. Skjønte ikke noe, lyden fortsatte selv om jeg slo av pc'n.

 

Til slutt fant jeg ut at det var BBC-radio 1 jeg fikk inn :o

Aner fremdeles ikke hvordan det var mulig..

 

Hvordan DET kan ha skjedd lurer jeg også på. Den første PIII var nemlig på 450 MHz :o

 

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...