Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvis dama hadde sagt du kunne ha sex med andre jenter på Sydentur

Anbefalte innlegg

Nei, det hadde jeg ikke. Jeg hadde lurt på hvorfor hun hadde sagt det.

Om en er åpen angående sex, hadde det ikke vært mer fornuftig å prøve noe sammen, trekant eller noe sånt? Jeg ser heller ikke hva sydentur har med saken å gjøre. Er det greit, så er det greit uansett hvor i verden man er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ei jente, og snakker om kjæresten min... :) Han takket nei. Jeg prøver å forstå hvorfor.

Anonymous poster hash: bb142...aa2

Fordi han er glad i deg, og bare vil ha deg?

Og hvis han ligger med noen andre mens han er på ferie, og du er utro mot han mens han er borte eller på ett senere tidspunkt, så kommer du bare til å dra opp sydenturen og bruke den mot han når han konfronterer deg med utroskapen senere.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er ikke sammen med noen for å ha sex med noen andre, da slår jeg heller opp..... derfor vil ikke typen din ha sex med noen andre.... pluss det er major crazy bitch tendencies du kommer med der... sannsynligvis noe som ville fått meg til å grave dypt i grunnen til at hun ville dette, dersom du tenner på at han har sex med andre, så stiller saken seg noe annerledes, det kan være mere greit.

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Fælt så sjalu folk skulle være her, da. Sex er bare sex. Hvis det ikke er noen følelser med i bildet, så ser jeg virkelig ikke problemet. For min del er det mye verre å bli forelsket i noen andre, enn det er å ha sex med noen andre.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...