Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvis dama hadde sagt du kunne ha sex med andre jenter på Sydentur

Anbefalte innlegg

Ville du takket ja til tilbudet? Du vet hun har et veldig åpent syn på sex fra før, så det er ikke noe hun sier for å teste deg eller noe slikt. Du skal på f.eks guttetur til Syden og dama sieroppriktig at hun vil at du skal kose deg, og slå deg løs og ha sex med andre jenter om du ønsker. Sier du jatakk?

Gjerne utdyp, dersom du takker nei.

Anonymous poster hash: bb142...aa2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Absolutt ikke! Sex er såpass privat og personlig at når man er sammen med en person så skal man være holde seg til den personen. Hadde du likt at hun hadde seg med masse gutter når hun var på ferie?

Anonymous poster hash: de260...653

Ville du takket ja til tilbudet? Du vet hun har et veldig åpent syn på sex fra før, så det er ikke noe hun sier for å teste deg eller noe slikt. Du skal på f.eks guttetur til Syden og dama sieroppriktig at hun vil at du skal kose deg, og slå deg løs og ha sex med andre jenter om du ønsker. Sier du jatakk?

Vil unngå å tillate meg selv noe jeg ikke kan tillate andre. Da jeg ville hatt problemer å si noe slikt til henne, blir svaret mitt nei.

Anonymous poster hash: ca502...bea
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Jeg er ei jente, og snakker om kjæresten min... :) Han takket nei. Jeg prøver å forstå hvorfor.

Du er vel viktigere en sex da, og han ville sikkert nettopp at du skulle lure på hvorfor ;)

Lenke til kommentar

Jeg er ei jente, og snakker om kjæresten min... :) Han takket nei. Jeg prøver å forstå hvorfor.

Kanskje han ikke vil at du skal ligge rundt som ei løstøs med andre gutter hvis du gir han lov til å ligge med andre jenter?

Bare en tanke.

Anonymous poster hash: 017f1...881

Lenke til kommentar

Vel, hvis du mener at jenter som ligger rundt med andre gutter er "løstøser" så slår begrepet gjerne rett tilbake til guttene som ligger rundt med andre jenter.

Uansett, det er ikke tilfelle :) vi kjenner hverandre godt og er ærlige med hverandre når vi snakker om slike ting, ingen baktanker eller hensikter. Svar gjerne på spm i åpningsinnlegget.

Lenke til kommentar

I så fall kan det ikke bare være eksklusivt for sydenturen, men til alle tider.

EDIT:

Han elsker deg …?

Endret av Toppitus
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvis jeg skulle på guttetur til syden, hadde jeg ikke satt sex på timeplanen, skal jo nyte tid sammen med kammerater ikke en random kvinne.

Hadde sexen hjemme vært dårlig kunne jeg kansje blitt fristet, men kvinner med ett åpent syn på sex gir ofte ikke dårlig sex.

Lenke til kommentar

Jeg ville nok revudert forholdet... :p Er vel et påskudd for at hun vil ha sex med andre gutter.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor, er det spørsmålet jeg får opp.

Hva har syden med saken å gjøre?

Uansett, jeg hadde verken sagt ja eller nei. Jeg ville hatt en prat om saken og begrunnelse for hvorfor hun føler/mener det hun gjør.

Ser noen mener at hvis man sier ja, så er ikke forholdet verdt en dritt ... Her mener jeg man har et utrolig lite verdifullt forhold fra før, hvis dette gjør forholdet deres til dritt. Å tømme seg i ett hull eller på et papir .... men kanskje et papir er på grensen også ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...