Albert Andersson Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Hei, JohSpe. Gjøken høres ofte, men er sjelden å se, og jeg tror aldri jeg har sett den. Bildet er ordentlig fint, og imponerende bra med tanke på avstand og håndholdt kamera, - jeg vil kalle dette et "blinkskudd" ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Spernes Skrevet 5. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2014 Hei, JohSpe. Gjøken høres ofte, men er sjelden å se, og jeg tror aldri jeg har sett den. Bildet er ordentlig fint, og imponerende bra med tanke på avstand og håndholdt kamera, - jeg vil kalle dette et "blinkskudd" ! Vennlig hilsen Albert. Hei Albert Takk for hyggelig kommentar! Jeg har bare sett den i flukt tidligere, så det var artig å se den på kvist denne gangen. Ekstra artig å få den på brikka også. Mvh Johnny Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Gratulere med alle tiders fotofangst! Kjempefint av "ko-ko-fuglen"! Mvh N.Chr. Lenke til kommentar
Spernes Skrevet 5. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2014 Gratulere med alle tiders fotofangst! Kjempefint av "ko-ko-fuglen"! Mvh N.Chr. Takk for hyggelig kommentar Nils Christian! Hyggelig at noen liker bildet. Johnny Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Veldig pent. Gjøk har jeg også hørt, ikke i år da.. men tidligere. Lenke til kommentar
Spernes Skrevet 5. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2014 Veldig pent. Gjøk har jeg også hørt, ikke i år da.. men tidligere. Hei! Så hyggelig at du likte bildet. Den høres godt men er vanskelig å få øye på. Så da må man ha flaks slik som jeg hadde denne morgenen. Johnny 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg