Kronidioten Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Heisann. Skulle gjerne fått litt hjelp for å geleide meg igjennom jungelen full av biler. Dette blir da min andre bil og jeg har satt meg noe krav som jeg helst vil ha oppfylt. Krav: - Absolutt maks-grense er 55.000 spenn. - Manuelt gir. - Foretrekker bak- eller firehjulstrekk. - Hengerfeste er absolutt et pluss, men ikke et krav. - Helst tysk. jeg er veldig glad i å kjøre og biler generelt, så en kjøreglad bil er absolutt å foretrekke. Takker på forhånd for eventuelle svar. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 vet ikke hvor fornuftig kommer inn i kriterienne her men, E39? Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 4. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2014 vet ikke hvor fornuftig kommer inn i kriterienne her men, E39? Tja, jo. Jeg har sett litt på e39, men er ikke det ett litt risky kjøp i denne prisklassen? Vet du forresten hvor mye en 2liter R6'er bruker på mila? Kom gjerne med fler forslag! Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 2 literen er tørst i en så stor bil som E39. Bilen føles og ganske treg og kansje litt kjedlig med en så liten motor. Ellers er E39 kjøreglade biler, ikke noe å si på det, men de begynner å dra litt på åra. Personli ville jeg nok siktet meg mer inn på en 3 serie E46 enten 316 eller 318 med ikke alt for høy kilometer stand. Da får du en nyere bil som er minst like kjøreglad. Ikke noen racere dette helder, men er begrenset hva en kan få på det budsjettet. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 4. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2014 2 literen er tørst i en så stor bil som E39. Bilen føles og ganske treg og kansje litt kjedlig med en så liten motor. Ellers er E39 kjøreglade biler, ikke noe å si på det, men de begynner å dra litt på åra. Personli ville jeg nok siktet meg mer inn på en 3 serie E46 enten 316 eller 318 med ikke alt for høy kilometer stand. Da får du en nyere bil som er minst like kjøreglad. Ikke noen racere dette helder, men er begrenset hva en kan få på det budsjettet. Skjønner. Har egentlig mer lyst på en E46 enn en E39. Syns de er både finere og itillegg er de mindre. E39 blir litt vell stor. Men så er det det å komme frem på vinteren med bakhjulstrekk... Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 bakhjuls om vinteren er ikke noe problem i det hele tatt Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Her har du en grei bil. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47871483&searchclickthrough=true Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 4. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2014 Her har du en grei bil. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47871483&searchclickthrough=true Huff, nei takk... 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå