Ogeilert Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Vurderer å kjøpe dark souls 2, men har hørt og lest at det ganske vanskelig, så lurer rett og slett på om det er noe for meg. Jeg liker at spill er litt utfordrende, men ikke at det er for vanskelig heller. Spiller sjelden på EASY når jeg spiller spill med forskjellig vanskelighetsgrad, men spiller sjeldent på HARD også for å si det sånn. Liker ikke spill der en har lyst til å knekke spaken i to fordi det er for vanskelig, spillet ser kult ut, men sitter litt på gjerdet ettersom jeg har lest at det er et vanskelig spill. Skal, skal ikke?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Har ikke spilt det, men det skal vist være ekstremt vanskelig. Lenke til kommentar
Ogeilert Skrevet 4. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2014 Her gikk man ikke rundt grøten;) enkle, konsise svar! Takker for det. spillet er så vanskelig ja? Kjipern... Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Det er enklere å komme inn i dark souls 2 enn dark souls, men det er fremdeles dark souls.. Med andre ord, om du ikke orker tanken på å *kunne* stå fast på en enkelt boss et par ganger, så nei.Dersom du er tøff og tar utfordringen, og takler å måtte gjøre det samme området 5-10 ganger (+) fordi du dør så er det absolutt å anbefale. For min del går en del områder på første forsøk, men da har jeg god trening fra det første spillet.. Kort sagt: Hvis du ikke takler tanken på en real utfordring, hold deg unna. Hvis du tør, og ikke gir opp med en gang, så får du en av dine beste spillopplevelser på lenge. Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Her gikk man ikke rundt grøten;) enkle, konsise svar! Takker for det. spillet er så vanskelig ja? Kjipern... Spillet er ikke i så stor vanskelig som det er utfordrene. Det krever trening, men når du lærer deg spillet så funker det. Som når du driver idret eller spiller et instrument... Du må lære deg det du gjør, er du konsentrert så går det bra, hvis ikke er det særs lett å drite seg ut! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Det er 100% verdt det, etter min mening det beste spillet der ute men det er ikke så rett fram som andre spill. Nettopp derfor de spillene er bra også, du blir ikke holdt i hånden. Du er nesten nødt til å lese deg opp eller se på youtube for å skjønne hvordan det skal spilles først. Hvordan du kan spille coop og hvordan player vs player fungerer osv. Men når du setter deg inn i det så vil du elske det. Lenke til kommentar
Kaku Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Dark Souls er ikke så vanskelig som alle skal ha det til, men det krever at du er tålmodig, observant og i stand til å lære.Sliter du kan du alltids "summone" andre spillere til å spille sammen med deg, noe som forenkler spillet betraktelig.Så hvis du er interessert ville jeg ha gitt det en sjanse. Det er et fantastisk spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå