Noob8000 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Hei! For en stund siden så kjøpte jeg og bygde en pc selv, men seff så glemte jeg og kjøpe en SSD. Jeg tenkte det sikkert ville gå greit en LITEN stund uten, men nå angrer jeg på att jeg ikke kjøpte den sammen med pcen. Og vist jeg kjøper en SSD, må jeg reinstalere windows da? (Mister jeg alt på pcen da liksom?) Takk på forhånd Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Enkleste er å reinstallere ja, så slipper du å måtte kjøpe 3d part program i en del tilfeller. Samsung EVO 840 Series SSD 250 GB eller samsung generielt har vel programvare du kan flytte fra harddisk til SSD. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg ville nok flyttet over filer som skal beholdes på en ekstern (eventuelt intern om du har flere harddisker i PCen) harddisk, og så formatert den harddisken du har Windows på. Så blir det ikke noe krøll med Windows når du installerer det på SSDen. Lenke til kommentar
covah Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Mange av leverandørene av SSD tilbyr programvare du kan bruke til å clone den gamle harddisken din over til en SSD med. Vet at i hvert fall Samsung har dette tilgjengelig for nedlasting, og er gratis så lenge SSD'en er en Samsung. Dette gjør det svært enkelt å bytte til SSD, og du slipper å reinstallere. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 http://www.hardware.no/artikler/slik-oppgrader-du-smertefritt-til-ssd/116027 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå