Aerow Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Har sett flere nordmenn jeg. Så må nok være tilfeldig. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 La inn bestilling i dag morges hos komplett, Gamezone hadde ikke på lager. Satser på å få det i morgen. Skal veksle mellom dette og Watch_Dogs Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Nå har jeg spilt dette en del i helgen (kjempebra spill btw) men jeg har ikke sett en eneste nordmann på online-biten, hva skyldes det? Ikke at det har noe å si, bare syntes det var rart. Masse belgiere, tyskere, franskmenn og engelskmenn. Har du prøvd online Regional ? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Nå har jeg spilt dette en del i helgen (kjempebra spill btw) men jeg har ikke sett en eneste nordmann på online-biten, hva skyldes det? Ikke at det har noe å si, bare syntes det var rart. Masse belgiere, tyskere, franskmenn og engelskmenn. Nå eier jeg ikke spillet men satt å så på MarioKart stream nu nettopp, så 2 stk, en av dem dominerte turneringen de spilte ^^ men nå skal det sies norge er ikke noe stort. http://www.twitch.tv/showvideogames Noen som heter "Pixelpie", det er han norske fyren som dominerte litt. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Mario Kart 8 Helps Wii U Hardware Sales Climb 666 Percent in the UK Plus, 82 percent of Mario Kart 8 game sales came through the special bundle; Watch Dogs the best-selling game overall last week.http://www.gamespot.com/articles/mario-kart-8-helps-wii-u-hardware-sales-climb-666-percent-in-the-uk/1100-6420019/ Endret 2. juni 2014 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Når starter e3? Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Nå har jeg spilt dette en del i helgen (kjempebra spill btw) men jeg har ikke sett en eneste nordmann på online-biten, hva skyldes det? Ikke at det har noe å si, bare syntes det var rart. Masse belgiere, tyskere, franskmenn og engelskmenn. Har du prøvd online Regional ? Ja, var jo det jeg gjorde, på den andre settingen dukker det opp masse australiere og amerikanere Må si det er litt imponerende at det går så lagfritt for seg å spille med folk fra Australia i Mario Kart 8, har venner på Steam som det er et mareritt å spille med fordi de lagger ut hele tiden. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 10. til 12. juni. Og rekkefølgen er xbox one, ps3 og nintendo? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2014 http://nintendoeverything.com/mario-kart-8-sells-over-over-1-2-million-units-worldwide-over-first-weekend/ Meget bra tall for Nintendo. Mario Kart 8 er årets spill til nå, er tidlig på året enda men jeg utroper allikevel Mario Kart 8 som er på soleklare førsteplass hos meg! 1 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Godt å se at Mario Kart 8 selger bra, Wii U trenger det. Selv fikk jeg spillet i dag, men må smøre meg med tålmodighet en stund til, siden konsollen ligger nedpakket i pappeske for flytting. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Nå har jeg spilt dette en del i helgen (kjempebra spill btw) men jeg har ikke sett en eneste nordmann på online-biten, hva skyldes det? Ikke at det har noe å si, bare syntes det var rart. Masse belgiere, tyskere, franskmenn og engelskmenn. Har du prøvd online Regional ? jeg spillte 7 runder her om dagen på regional, jeg var den eneste fra norge eller skandinavia La inn bestilling i dag morges hos komplett, Gamezone hadde ikke på lager. Satser på å få det i morgen. Skal veksle mellom dette og Watch_Dogs Er det jeg gjør Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Fikk spillet i posten nå \o/ Enda noen timer igjen av arbeidsdagen da Edit: Beste resultat så langt er 4. plass på den banen ute i rommet. Det var pga jeg fikk den rakett power-up så ofte. Litt dritt at når jeg havner langt bak så er det umulig å nå fram igjen. Spilt mot en norsk så langt i Global. Valgte Regional en gang men folk forsvant fra den så fort Endret 3. juni 2014 av Saapa Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Mario Kart 8′s Luigi death stare featured on American national TV news http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=0aylDlZ-eyw http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=03eNODCDdqY http://www.vg247.com/2014/06/04/the-ultimate-mario-kart-8-competitive-tactic-doesnt-even-require-buttons/ Luigi’s death stare is taking over the internet http://wiiudaily.com/2014/06/luigis-death-stare/ Endret 4. juni 2014 av PÃ¥inter 2 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Har egen subreddit også, naturligvis http://www.reddit.com/r/LuigiDeathStares 1 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Super Mario Cart8 i Bergens Arbeiderblad, 1,2 millioner røsket med seg Mario Kart-spillet i helgen. 1 Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Jeg er vel en av de få som ikke er overbegeistret enda. Kanskje det er noe jeg går glipp av. Jeg blir enten frakjørt eller så leder jeg klart å blir bombardert av masse dritt. Å jeg er bare på 100ccm. Single player. Er det no forskjell på kjøretøy og figurer jeg må vite om, noe som er bedre enn de andre? Kan man unngå å bli truffet av ALT når man leder? Jeg har funnet ut at det kan være lurt å la skilpaddeskallet henge bak når man leder, men er det noen andre gode tips folket har? Jeg vet også om sladd, men er det egentlig så bra? Jeg har å funnet ut hoppboost. Å selvfølgelig prøver jeg å få startboost. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 (endret) Jeg er vel en av de få som ikke er overbegeistret enda. Kanskje det er noe jeg går glipp av. Jeg blir enten frakjørt eller så leder jeg klart å blir bombardert av masse dritt. Å jeg er bare på 100ccm. Single player. Er det no forskjell på kjøretøy og figurer jeg må vite om, noe som er bedre enn de andre? Kan man unngå å bli truffet av ALT når man leder? Jeg har funnet ut at det kan være lurt å la skilpaddeskallet henge bak når man leder, men er det noen andre gode tips folket har? Jeg vet også om sladd, men er det egentlig så bra? Jeg har å funnet ut hoppboost. Å selvfølgelig prøver jeg å få startboost. Jeg sleit online i starten, men vinner nå 80% av gangen cirkuss. Jeg bruker hvertfall Wario (Morton eller Bowser funker også), med den egge lignende bilen med "vinger" på. Prøver å ha høy vekt, med max speed. Går litt på bekostning av acc, men føler speeden veier såpass opp at jeg tar lett igjen de andre. Noen andre ekstremt viktige ting (hvertfall online) er å ta innersvinger med sladd(!!!), ta snarveiene, og plukk opp mynter hele tiden. 10 coins for max speed + at man får en liten boost for hver coin man samler. Alltid bruk hopp på hoppene så du får boost. I tillegg så er det som regel best å bare bruke shells og bananer som defense i tilfelle du skulle få noen shell eller lignende mot deg. De andre spillerne klarer å skyte på hverandre såpass ofte at man tar lett igjen folk uten å bruke items på de. Det er de tipsene jeg kommer på for øyeblikket, men kan jo selvsagt ha uflaks sånn at man havner litt langt ned innimellom, men pleier å ha et godt forsprang. Blue shell er som regle ikkeno problem. Litt verre om det kommer masse røde shell etter det igjen. Da blir jeg fort tatt igjen Endret 5. juni 2014 av Deivid_1337 1 Lenke til kommentar
acopaco Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Jeg har noen spørsmål angående Mario Kart 8 og Wii U:1) Jeg har bare vanlig Wii, men tenker å kjøpe Wii U. Vet dere hvor mye prisen ligger på (det er jo en stund siden den kom ut) og hvor lurt det er å kjøpe nå hvis det kommer ut en ny utgave om ett år?2) Kan man spille med vanlige spaker (de lange og den joy-sticken) eller må man spille med det "brettet" (den med skjerm)?3) Mario Kart 8 så veldig artig ut, jeg har helt til nå spilt Mario Kart Wii... Kan alle banene utenat og kommer på 1. plass hver gang. Litt kjedelig, og derfor tenker jeg å kjøpe Wii U og Mario Kart 8Håper noen gidder å svare. Grafikken var i alle fall insane på Mario Kart 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå