Mr. ve Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Oi har det kommet ut allerede?I går men mange fikk det allerede på tirsdag Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Må skaffes, snart. Håper det er bedre online enn på wii spillet. Ser litt ut som f zero med så det tar opp tapet over at det aldri har blitt laget et nytt f zero spill:) Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Ser ikke ut som jeg får det i dag. Syns det er dårlig av coolshop, selv om jeg kanskje var litt sein med å bestille. Posten var visst bare sein i dag, eller så har jeg oversett det første gangen, for mario kart var i kassen Hm, pikmin eller zelda..? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Ser ikke ut som jeg får det i dag. Syns det er dårlig av coolshop, selv om jeg kanskje var litt sein med å bestille. Posten var visst bare sein i dag, eller så har jeg oversett det første gangen, for mario kart var i kassen Hm, pikmin eller zelda..? Begge to er knall bra, men har du spilt gjennom Wind Waker tidligere hadde jeg gått for Pikmin 3 Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Jeg gikk for pikmin. Off topic dette her, men kan noen bekrefte/avkrefte om man kan bruke andre club nintendokoder også? (Jeg prøvde én, men fikk det ikke til). Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Jeg gikk for pikmin. Off topic dette her, men kan noen bekrefte/avkrefte om man kan bruke andre club nintendokoder også? (Jeg prøvde én, men fikk det ikke til). Ser ikke ut som jeg får det i dag. Syns det er dårlig av coolshop, selv om jeg kanskje var litt sein med å bestille. Posten var visst bare sein i dag, eller så har jeg oversett det første gangen, for mario kart var i kassen Hm, pikmin eller zelda..? Hva sags zelda er det? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Jeg gikk for pikmin. Off topic dette her, men kan noen bekrefte/avkrefte om man kan bruke andre club nintendokoder også? (Jeg prøvde én, men fikk det ikke til). Kan bruke alle du har fra alle nintendo konsollene, men du får bare poeng som kan brukes på fysiske ting, og de sender jo kun til club nintendo land, altså ikke Norge Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 NNID: vegarskjeva (tror jeg). Legg meg til for litt racing. (27år, om det betyr noe) Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Da jeg kom hjem nå nettopp fra å ha vært barnevakt for mine to nevøer siden kl. 2 i dag så kom jeg hjem til Mario Kart 8 i postkasse, en gledelig overraskelse og belønning, spesielt med tanke på at CDON sendte det i går. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Da jeg kom hjem nå nettopp fra å ha vært barnevakt for mine to nevøer siden kl. 2 i dag så kom jeg hjem til Mario Kart 8 i postkasse, en gledelig overraskelse og belønning, spesielt med tanke på at CDON sendte det i går. Rart, posten leverer ikke i helgene Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 (endret) Posten leveres på lørdag, iallefall her. Endret 1. juni 2014 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
uggy Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Da jeg kom hjem nå nettopp fra å ha vært barnevakt for mine to nevøer siden kl. 2 i dag så kom jeg hjem til Mario Kart 8 i postkasse, en gledelig overraskelse og belønning, spesielt med tanke på at CDON sendte det i går. Rart, posten leverer ikke i helgene Lørdag gjør de det, søndag og mandag gjør de det ikke. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Da jeg kom hjem nå nettopp fra å ha vært barnevakt for mine to nevøer siden kl. 2 i dag så kom jeg hjem til Mario Kart 8 i postkasse, en gledelig overraskelse og belønning, spesielt med tanke på at CDON sendte det i går. Rart, posten leverer ikke i helgeneLørdag gjør de det, søndag og mandag gjør de det ikke. Jeg får post hver dag bortsett fra søndag hvertfall Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Da jeg kom hjem nå nettopp fra å ha vært barnevakt for mine to nevøer siden kl. 2 i dag så kom jeg hjem til Mario Kart 8 i postkasse, en gledelig overraskelse og belønning, spesielt med tanke på at CDON sendte det i går.Rart, posten leverer ikke i helgene Lørdag gjør de det, søndag og mandag gjør de det ikke. Mandag kommer det selvsagt post, søndag er eneste dag det ikke er postgang. 2 Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 (endret) Er jeg tvunget til å se rulleteksten hver gang man har spilt Special Cup og Lightning Cup ? Dette er utrolig irriterende, ender med at jeg restarter WiiU, da dette går raskere. Er intressert i å spille jeg, ikke se hvem som har laget dette "fantastiske" spillet, som jeg allerede begynner å bli lei. Endret 1. juni 2014 av frecjoha Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Er jeg tvunget til å se rulleteksten hver gang man har spilt Special Cup og Lightning Cup ? Dette er utrolig irriterende, ender med at jeg restarter WiiU, da dette går raskere. Er intressert i å spille jeg, ikke se hvem som har laget dette "fantastiske" spillet, som jeg allerede begynner å bli lei. Trykk på + neste gang du 1 Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Er jeg tvunget til å se rulleteksten hver gang man har spilt Special Cup og Lightning Cup ? Dette er utrolig irriterende, ender med at jeg restarter WiiU, da dette går raskere. Er intressert i å spille jeg, ikke se hvem som har laget dette "fantastiske" spillet, som jeg allerede begynner å bli lei. Trykk på + neste gang du Takk for tipse... Da blir det en runde til i kveld Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Kommer jeg sikkert til å få pepper, men jeg syntes "strikken" har blitt litt for slækk i MK8. De som er best og kan det, ligger nesten alltid i tet fra start til mål. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Kommer jeg sikkert til å få pepper, men jeg syntes "strikken" har blitt litt for slækk i MK8. De som er best og kan det, ligger nesten alltid i tet fra start til mål. Spill mer å bli bedre så skal du se at strikken er godt å bli "kvitt", jeg er ikke noen ekspert spiller men når jeg først gjør det bra er det kjipt med for stram strikk. Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Nå har jeg spilt dette en del i helgen (kjempebra spill btw) men jeg har ikke sett en eneste nordmann på online-biten, hva skyldes det? Ikke at det har noe å si, bare syntes det var rart. Masse belgiere, tyskere, franskmenn og engelskmenn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå