Gå til innhold

Mario Kart 8 diskusjonstråd, let's race!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har som sagt aldri opplevd senere enn 2 dager før lansering hos Elkjøp/Lefdal, uansett hvilken tid på året. Gamezone er også raske, men dyre. Komplett, CDON osv har jeg dårlige erfaringer med.

Endret av Aerow
Lenke til kommentar

Jeg antar at det har blitt tillatt å sende ut tidlig fordi det er en helligdag inne i bildet hvilket kan forsinke framsendingstida. Men når det er sagt, Elkjøp/Lefdal er kjent for å sende ut i god tid.

Blueshell edition til 595;

Jeg fikk mail IDAG kl 16:50 fra spillsjappa om at varen var sendt, jeg sendte de en mail 16. mai og lurte på om de kunne "forsikre" meg spillet til lansering og om de kunne klare det, svaret jeg fikk var ganske morsomt.

"Forsikringer selger vi ikke, men det er absolutt ingenting som tilsier at vi ikke skal kunne levere på release.

Som du muligens har fått med deg vil alle som har forhåndsbestilt hos oss også kunne laste ned 1 stk gratis Wii U spill."

Altså klarte de ikke å forutse helligdagen imorgen, som gjør at jeg sannsynligvis ikke får spillet før lørdag, ifølge posten`s sporing, mest sannsynlig neste uke, ikke noe krise men ganske spesielt at de ikke så kristi himmelfartsdag som, absolutt ingen hindring.

Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar

Mario Kart 8 to receive free Mercedes kart, Nintendo's fully embraces the spirit of DLC

Well, this isn't exactly the news Mario Kart 8 fans were probably expecting on the eve of the launch of the Wii Ukarting game. Nevertheless, Mercedes of Japan has revealed plans to release a piece of free DLC for the as yet unreleased game. A rather startling piece of DLC that may cause some people's skin to crawl a bit -- but free DLCis free DLC. A playable Mercedes kart will be available for Mario Kart 8 this summer, at least in Japan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...